...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Kupuj, pomagaj i wygrywaj w ramach akcji „Wsparcie po starcie”

3 września, ponad 21 000 biegaczy, spotkało się w ośmiu miastach Polski, aby pomóc osobom z niepełnosprawnościami narządów ruchu. Kontynuacją pomocowego wymiaru biegu jest akcja „Wsparcie po starcie”, która ma na celu pomoc jeszcze większej liczbie osób.

Zasady są proste – wystarczy kupić produkty lub usługi wybranych marek, a ich właściciele przekażą część dochodu ze sprzedaży na wsparcie Fundacji Poland Business Run.

To wspaniale, że ludzie w całej Polsce będą mogli wesprzeć nasze działania podczas codziennych zakupów. To nam pozwoli rozwijać kolejne projekty, takie jak otwarcie Centrum Rehabilitacji dla osób po amputacjach – mówi Grzegorz Ludwin, pomysłodawca akcji.

Gospodarzem tegorocznej edycji „Wsparcie po starcie” została Drogeria Natura. Aby pomóc beneficjentom Fundacji, wystarczy w dniach 3–17.09.2017 r. wybrać się do jednego z blisko 300 sklepów tej sieci na terenie Polski i kupić produkty oznaczone specjalnym logotypem akcji. Tym razem markami wspierającymi są Seyo Men, Intimelle, Schauma, Fa, Taft, czy Palette.

Jak podkreśla wiceprezes ds. finansowych w Natura sp. z o.o. Arkadiusz Szczepaniak, o zaangażowaniu w akcję przesądził jej szczytny cel.

„Wsparcie po starcie” daje możliwość wspierania działań Fundacji Poland Business Run, która na przestrzeni sześciu lat swojej działalności pomogła już 139 osobom i robi wszystko, żeby dotrzeć do jak największej liczby potrzebujących. Angażowanie się w wartościowe inicjatywy jest dla nas bardzo ważne. Uważamy, że uczestniczenie w życiu społecznym i wspieranie fundacji takich jak Poland Business Run jest jedną z najważniejszych ról biznesu – mówi.

Nie tylko drogerie Natura zdecydowały się przyłączyć do akcji. Partnerem tegorocznej edycji został także OKNOPLAST, należący do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi. Od 18 maja do 17 września br. 10 złotych od każdej sztuki okien lub drzwi zewnętrznych kupionych na terenie kraju zostanie przekazane na rzecz beneficjentów Fundacji Poland Business Run.

Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest pomoc, dlatego bardzo cieszymy się, że możemy być częścią tej inicjatywy. Jesteśmy dumni, że Oknoplast może stać się częścią tak szczytnego przedsięwzięcia i pomóc osobom zmagającym się na co dzień z przeróżnymi barierami – tłumaczy Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Oknoplast.

Również Gino Rossi wie, jak ważna jest społeczna odpowiedzialność biznesu. W okresie od 20 sierpnia do 30 września br. z każdego zakupu portfela lub paska 20% zostanie przekazane na pomoc Fundacji. Dodatkowo, można u nich kupić unikalne torby z logo Poland Business Run, z których całkowity dochód przekazany zostanie Fundacji.

Jak wziąć udział w akcji „Wsparcie po starcie”? Nie ma nic prostszego!
→ Wejdź na www.wsparciepostarcie.org
→ Znajdź atrakcyjne dla Ciebie produkty pomocowe dostępne u Partnerów akcji
→ Część dochodu z ich sprzedaży zostanie przekazana beneficjentom Fundacji
→ Kupując produkty pomocowe, pomagasz!

Każdy, kto kupi produkty pomocowe za minimum 10 złotych, może wziąć udział w konkursie i wygrać atrakcyjne nagrody. W tej edycji są nimi telewizor, tablet oraz kamera sportowa.

Zasady konkursu:

  1. Kup produkty pomocowe akcji „Wsparcie Po Starcie” za minimum 10 zł na jednym paragonie.
    2. Zachowaj oryginalny paragon w celu przedstawienia go organizatorowi w przypadku wygranej w konkursie.
    3. Prześlij swoje hasło konkursowe za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego na stronie www.wsparciepostarcie.org/konkurs do 30 września 2017 r.
    4. Możesz przesłać kilka zgłoszeń konkursowych z zastrzeżeniem, że każdemu zgłoszeniu powinien towarzyszyć inny paragon.

Zachęcamy do zakupów u Partnerów akcji, dzięki którym pomożesz stanąć na nogi beneficjentom Fundacji Poland Business Run!

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF