Lavazza, partner 33. Finału WOŚP wspiera wolontariuszy i organizuje konkurs dla konsumentów

15 stycznia 2024 r. – Lavazza, znana włoska firma kawowa i partner Finału WOŚP po raz piąty, realizuje szereg działań związanych ze zbliżającym się 33. Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która tym razem gra dla onkologii i hematologii dziecięcej. Działania pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca” obejmują m. in. obecność marki z doskonałą włoską kawą w studio i strefie partnerów na błoniach PGE Narodowego, wsparcie dla wolontariuszy oraz konkurs dla konsumentów z atrakcyjnymi nagrodami z uniwersum Lavazza.

 

 

– Wspieranie lokalnych społeczności leży w DNA marki Lavazza, dlatego bycie częścią tej niezwykłej inicjatywy to dla nas szczególny powód do dumy. Z wielką radością, po raz kolejny, jesteśmy sponsorem Finału WOŚP. Grając wspólnie 26 stycznia przyczynimy się do wsparcia tegorocznego celu, jakim jest zbiórka funduszy na onkologię i hematologię dziecięcą. Wspieramy Finał WOŚP już po raz piąty i z pewnością nie jest to nasze ostatnie słowo. Zapraszamy do wspólnego grania na rzecz Orkiestry! mówi Karen Laesch, Dyrektor Marketingu regionu DACH&Polska w Grupie Lavazza.

  1. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 26 stycznia 2025 roku w Warszawie na błoniach PGE Narodowego. Motywem przewodnim tegorocznego Finału jest bezpieczeństwo i zdrowie dzieci.
    Aby wesprzeć te cele, Lavazza zaplanowała liczne aktywności:
  • Kawiarnia Lavazza w strefie VIP w studiu telewizyjnym Finału WOŚP, w której goście i uczestnicy będą mogli napić się prawdziwej włoskiej kawy, ale też spróbować oficjalnej kawy finałowej
    – „Maliny w czekoladzie”
    , wybranej osobiście przez Lidię Niedźwiecką-Owsiak i Jerzego Owsiaka. Dodatkowo w części wspólnej studia znajdzie się mobilna kawiarenka, a na zewnątrz w strefie partnerskiej będzie dostępna POP UP Café – specjalna plenerowa kawiarnia Lavazza, w której każdy uczestnik będzie mógł napić się doskonałej kawy, zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia i otrzymać kawowe gadżety
  • Bezpłatna kawa dla wolontariuszy w lokalach gastronomicznych – w dniu Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wybrane lokale* gastronomiczne sieci partnerskiej Lavazza dołączą do akcji wsparcia wolontariuszy! W ramach tej inicjatywy każdy wolontariusz po okazaniu identyfikatora będzie mógł tego dnia rozgrzać się dowolną kawą Lavazza, która zapewni dodatkowy zastrzyk energii, aby dalej wspólnie grać na rzecz Orkiestry.
  • konkurs dla konsumentów, w którym wygrać można niezwykle atrakcyjne nagrody, takie jak ekspresy do kawy SMEG, kubki Lavazza oraz zapas kawy Lavazza QUALITÀ ROSSA . Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić dowolny wariant kawy Lavazza w sklepie stacjonarnym lub internetowym, zarejestrować paragon na stronie https://lavazzawosp.pl/ i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Konkurs trwa do 14 lutego.
  • Wyjątkowe aukcje na rzecz 33. Finału WOŚP in.: filiżanki Lavazza specjalnie zaprojektowane przez Jurka Owsiaka czy ekskluzywny voucher do uhonorowanej gwiazdką Michelin restauracji Nuta
    w Warszawie prowadzonej przez ambasadora marki Lavazza w Polsce – Chefa Andrea Camastrę.

Aktywnościom związanym z 33. Finałem WOŚP towarzyszą kampania w Internecie, aktywacja konsumencka
w punktach sprzedaży oraz sieci kawiarni partnerskich, komunikacja w mediach społecznościowych
i aktywacja z influencerami prowadzona przez agencję Cut The Mustard, a także działania PR i współpraca płatna z wybranymi mediami, za które odpowiada Solski Communications.

*lista lokali dostępna na stronie https://lavazzawosp.pl/

Informacje o Grupie Lavazza

Lavazza, założona w Turynie w 1895 roku, jest własnością rodziny Lavazza od czterech pokoleń. Obecnie Grupa jest jednym z wiodących graczy na globalnej scenie kawowej, z obrotami przekraczającymi 3 miliardy euro i portfolio najlepszych marek, które są liderami na swoich rynkach, takich jak Lavazza, Carte Noire, Merrild i Kicking Horse.

Jest aktywna we wszystkich sektorach biznesowych i prowadzi działalność na 140 rynkach, z 8 zakładami produkcyjnymi w 5 krajach i około 5500 współpracownikami na całym świecie. Globalna obecność Grupy jest wynikiem niemal 130 lat rozwoju, a ponad 30 miliardów filiżanek kawy Lavazza produkowanych każdego roku jest świadectwem niezwykłej historii sukcesu, której celem jest dalsze oferowanie najlepszej możliwej kawy,
we wszystkich formach, poprzez skupienie się na każdym aspekcie łańcucha dostaw, od wyboru surowca do produktu w filiżance.

Grupa Lavazza zrewolucjonizowała kulturę kawy poprzez ciągłe inwestowanie w badania i rozwój: od intuicji, która wyznaczyła najwcześniejszy sukces firmy – mieszankę kawy – po rozwój innowacyjnych rozwiązań opakowaniowych; od pierwszego espresso wypitego w kosmosie po dziesiątki patentów przemysłowych. Zdolność do wyprzedzania czasów, która znajduje również odzwierciedlenie w dbałości o kwestie gospodarcze, społeczne
i środowiskowe, które zawsze były punktem odniesienia dla strategii korporacyjnych.

„Budzenie lepszego świata każdego ranka” to cel korporacyjny Grupy Lavazza, mający na celu tworzenie zrównoważonej wartości dla akcjonariuszy, współpracowników, konsumentów i społeczności, w których działa, łącząc konkurencyjność z odpowiedzialnością społeczną i środowiskową.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF