Lighthouse rozpoczyna współpracę z PKP Intercity

Od stycznia 2025 roku spółka Lighthouse zajmuje się wsparciem w obszarze public relations przewoźnika kolejowego – PKP Intercity. Agencja będzie uczestniczyć w prowadzeniu komunikacji zewnętrznej oraz kryzysowej spółki.

Dwuletnia umowa pomiędzy PKP Intercity a Lighthouse jest następstwem ogłoszonego przez przewoźnika pod koniec 2024 roku przetargu na usługę public relations. Jej zakres obejmuje m.in. raporty i analizy publikacji medialnych, wsparcie obsługi biura prasowego oraz doradztwo w sytuacjach kryzysowych. Za współpracę z PKP Intercity po stronie Lighthouse odpowiadać będzie zespół, w którego skład wchodzą: Michał Kwietniewski, Aleksandra Konecka-Olszewska oraz Malwina Szymczak.

Polski przewoźnik to kolejny podmiot w portfolio Klientów agencji, w którym znajdują się firmy z branż energetycznej, technologicznej, przemysłowej, odzieżowej czy spożywczej. Lighthouse, obecny na rynku od lat, specjalizuje się w doradztwie strategicznym oraz komunikacji tematów trudnych.

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, łączy mniejsze ośrodki z aglomeracjami, a także umożliwia wygodne podróżowanie po Europie. Przewoźnik dąży do tego, by oferować pasażerom wysoki oraz powtarzalny standard podróży i intensywnie rozwija ofertę dla pasażerów, by kolej stała się środkiem transportu pierwszego wyboru.

::

O Lighthouse

Lighthouse jest firmą doradczą specjalizującą się w zarządzaniu reputacją. Bazując na partnerskiej współpracy i zaufaniu, wspiera klientów w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych poprzez efektywną komunikację z otoczeniem zewnętrznym oraz wewnętrznym. Wśród kluczowych obszarów kompetencyjnych firmy znajdują się m.in.: reputation intelligence, doradztwo strategiczne, współpraca z mediami, komunikacja digital, relacje z interesariuszami, issue & crisis management oraz szkolenia i coachingi. Lighthouse od 2016 r. jest afiliowanym członkiem międzynarodowej sieci Edelman i wyłącznym przedstawicielem firmy na polskim rynku, pracując dla takich klientów jak HP, PIIT, T-Mobile Polska czy LPP. Należy także do Związku Firm Public Relations.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF