...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Łódzkie docenione za rebranding

Województwo Łódzkie, a w zasadzie zmiana jego wizerunku, zostały nominowane do TransformAwards 2014, w kategorii „Najlepsza identyfikacja wizualna w sektorze publicznym”

Nominacja do nagrody wiąże się z przyjętą przez województwo nową strategią marki opierającą się na podkreślaniu różnorodności regionu i wykorzystywaniu go w promocji. Województwo Łódzkie i twórca strategii – agencja BNA – zostali nominowani do nagrody w kategorii „Najlepsza identyfikacja wizualna w sektorze publicznym”.

– Naszym wyzwaniem było stworzenie wizji i roli takiej marki Łódzkie, która byłaby atrakcyjna dla całego regionu – miast i miasteczek, które się z Łódzkim w ogóle nie utożsamiały. Mieliśmy pomysł, żeby zaproponować nową rolę dla województwa i marszałka – jako ambasadora marki – mówi Mariusz Przybył, partner zarządzający i dyrektor strategiczny BNA.

Nagrody TransformAwards przyznawane są dla uhonorowania najlepszych praktyk w korporacyjnym, produktowym i globalnym rebrandingu, czyli zmiany wizerunku. W tym roku nagrody przyznane zostaną po raz piąty. Ich pomysłodawcą jest brytyjski magazyn Communicate. TransformAwards zyskały opinię wiodących europejskich nagród w dziedzinie transformacji marki.

Gala wręczenia nagród odbędzie się 1 kwietnia.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF