...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

L’Oréal Paris rozszerza swoją strategię e-commerce

Wspólna inicjatywa L’Oréal Paris i bdsklep.pl doprowadziła do powstania autoryzowanego sklepu marki L’Oréal Paris na platformie Allegro Strefa Marek

– Sklep został uruchomiony na początku października br. i jest kolejnym elementem strategii budowania szerokiej dystrybucji marki przy jednoczesnym zagwarantowaniu najwyższego poziomu obsługi i satysfakcji klienta – powiedział Paweł Matecki –key account manager od E-commerce w firmie L’Oreal.

Wraz z bdsklep.pl oferujemy pełną dostępność kilkuset produktów L’Oréal Paris takich kategorii jak makijaż, pielęgnacja twarzy i włosów, koloryzacja, produkty męskie Men-Expert i wiele innych. Bdsklep.pl gwarantuje infolinię, możliwość zwrotu bądź wymiany towaru w wydłużonym do 30 dni terminie, oraz wiele form dostawy w czasie 1-3 dni.

Jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce, które na taką skalę. Obecnie w Strefie Marek Allegro dostępnych jest ponad 500 produktów z marek L’Oréal Paris oraz Men-Expert. W grudniu pojawią się również produkty z serii L’Oréal Professionel. – „Sklep L’Oréal Paris na platformie Allegro to odpowiedź na potrzeby konsumentów. Uważam, że na platformie odwiedzanej przez miliony konsumentów i odpowiedzialnej za blisko połowę sprzedaży kanału e-commerce w Polsce, jest wciąż miejsce na podnoszenie jakości obsługi oraz tzw. shopping experience. Sklep L’Oréal Paris ma być odpowiedzią na coraz bardziej rosnące oczekiwania konsumentów w stosunku do zakupów w Internecie – dodaje Matecki.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF