...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

LoveBrands Relations z nagrodą „Kariatyda Czytelnictwa”

Nagroda została przyznana w tym roku po raz pierwszy przez Fundację Powszechnego Czytania osobom oraz organizacjom, które wybitnie się przyczyniły do promocji czytelnictwa w Polsce. LoveBrands Relations wspiera pro-bono Fundację w realizacji jej sztandarowego ogólnopolskiego programu „Książka na receptę. Recepta na sukces”, skierowanego do lekarzy, pielęgniarek i położnych. Jego celem jest namawianie rodziców, aby na równi z dbałością o rozwój fizyczny nowonarodzonego dziecka dbali o jego rozwój emocjonalny i intelektualny. Zdaniem prof. Barrego Zuckermana z University of Boston najlepszą formą takiej dbałości jest właśnie głośne czytanie książek dzieciom, co stymuluje mózg do rozwoju oraz wzmacnia więzi społeczne oraz pewność siebie dziecka.

W LoveBrands Relations jesteśmy zakochani w projekcie „Książka na receptę”, przede wszystkim dlatego, że jako czytelnicy, i w większości rodzice, silnie się z nim identyfikujemy, a dostęp do badań i  spotkania z prof. Zuckermanem działają na nas inspirująco i dają energię, którą staramy się przekazać innym. Dodatkowo cieszy mnie idea nagrody: Kariatyda to silna kobieta, która na swoich ramionach podtrzymuje złożoną konstrukcję i chroni ją przed zawaleniem się. Jednocześnie kobieta, która współpracuje z innymi, wie, że to daje efekty. Muszę przyznać, że identyfikuję się z tą rolą. – Dorota Bieniek-Kaska, Prezeska LoveBrands Relations

W ramach projektu LoveBrands Relations wspiera non-profit Fundację Powszechnego Czytania w działaniach komunikacyjnych, opracowywaniu komunikatów, kontaktach z mediami oraz w doradztwie strategicznym. Kierowany przez Bartosza Lewickiego zespół nagłaśniał m.in. wizytę prof. Barrego Zuckermana w Polsce oraz pomógł w organizacji spotkania dla fundatorów, darczyńców i sympatyków Fundacji.

Gdyby na świecie było więcej takich ludzi jak zespół LoveBrands Relations pod egidą Doroty Bieniek-Kaski, to – co tu dużo mówić – świat byłby lepszy. Praca z ludźmi, którzy są gotowi poświęcić masę swojego czasu i zainwestować swój wysoko wyceniany profesjonalizm za darmo, by wesprzeć ideę, która przysporzy pożytku społeczeństwu to doświadczenie realnie uskrzydlające. Dobroczynność to nie miłe zajęcie bogaczy, jak chętnie myślimy. Dobroczynność to potęga zmieniająca świat. Kariatydy, to obraz tej potęgi, to także wspaniały wzór. LoveBrands Relations jest niezaprzeczalnie potężną Kariatydą. – Maria Deskur, Prezes Fundacji Powszechnego Czytania

Działanie Fundacji Powszechnego Czytania ma na celu promocję czytania wśród całych rodzin i skupienie się na korzyściach rozwojowych wśród dzieci. Zadanie jest karkołomne. Według badań Biblioteki Narodowej* od 2000 r. do 2017 r. liczba osób, które przeczytały w Polsce w ciągu roku co najmniej jedną książkę spadła z 54% do 38%. Tylko niecałe 10% Polaków przeczytało 7 i więcej tomów. Blisko 15% naszych rodaków nie ma w domu ani jednej książki, a kolejne 16% ma ich mniej niż 10. Jedynie 2% Polaków może się pochwalić księgozbiorem liczącym ponad 500 tomów.

* https://www.bn.org.pl/download/document/1535441771.pdf

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF