Loyalty Heroes 2025 – Konkurs, który wyróżnia  najlepsze projekty lojalnościowe w Polsce 

LOYALTY HEROES – konkurs na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w 100% poświęcony lojalności konsumenta (B2C i B2B) mający na celu wyłonienie i uhonorowanie najlepszych projektów w zakresie działań lojalnościowych w 2024 roku.

Do konkursu mogą przystąpić wszystkie firmy, które przygotowały bądź prowadziły w 2024 r. projekty z obszaru szeroko pojętej lojalności konsumenta; zarówno marketerzy reprezentujący marki, jak i agencje marketingowe, które działają na ich zlecenie. W tym roku nagrodzimy najlepsze działania lojalnościowe, które wyróżniają się innowacyjnością, skutecznością i budowaniem długotrwałych relacji z klientami.

Więcej informacji: www.loyalty-heroes.com/o-konkursie

 

Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director brave conferences: Co sprawia, że dany projekt lojalnościowy wyróżnia się na tle innych i zdobywa uznanie Jury?

Grzegorz Ostrowski, Senior Partner, MINDS & ROSES: Projekty oceniane są przez Jury składające się z ekspertów rynku ds. zarządzania relacjami i budowania lojalności, pochodzących z wielu branż i odpowiedzialnych za różne obszary szeroko pojętej lojalności klientów. Ta różnorodność sprawia, że podczas obrad Jury, których celem jest wyłonienie nominowanych w poszczególnych kategoriach, omawiane są silne strony każdego projektu z różnych perspektyw. To ogromna wartość naszego konkursu.

Oczywiście poruszamy się w określonych ramach zgodnie z regulaminem, więc przy ocenach prawie w każdej kategorii brane są pod uwagę cztery kryteria: wyzwania i cele projektu, strategia, realizacja oraz osiągnięte wyniki.

W przypadku większości kategorii największe znaczenie mają wyniki, czyli osiągnięte dzięki projektowi efekty biznesowe, marketingowe oraz oczywiście CXowe. Jury dużą wagę przykłada do zmian wskaźników w czasie potwierdzających efekty projektu. Ważny jest też szerszy kontekst rynkowy dla danej marki, na potrzeby jakiej grupy klientów ma odpowiadać dane wdrożenie, sam pomysł (im oryginalniejszy, tym zazwyczaj spotyka się z większym uznaniem), a także jakie nowe rozwiązania i kreacje zastosowano podczas realizacji. Docenianie są zarówno nieskomplikowane, za to skuteczne projekty, mocno wpływające na lojalność określonej grupy klientów, jak i rozbudowane programy wykorzystujące narzędzia informatyczne, CRM czy też inne dane pozwalające m.in. na personalizację działań.

Marta Strzyżewska, Dyrektor Zarządzająca ds. Marketingu i Zaangażowań Społecznych, PZU: Jako Jury cieszymy się z każdego zgłoszonego projektu. Budowanie lojalności, nie tylko przez programy lojalnościowe ale także różnorodne inicjatywy biznesowe, obsługowe, czy marketingowe jest coraz trudniejszym aspektem. Funkcjonujemy w szybko zmieniającym się otoczeniu, w którym konsumenci mają mnóstwo opcji wyboru spośród produktów, usług i marek oraz tak łatwy proces przechodzenia pomiędzy nimi.

Każda inicjatywa, która tworzy przewagę rynkową dla marki/produktu i zdobywa grono lojalnych klientów jest absolutnie cenna. Myślę, że uznanie zyskują szczególnie te działania, które nie tylko opierają się na wdrożeniu rozbudowanych narzędzi, ale właśnie na znalezieniu tych małych dźwigni, nie widocznych na pierwszy rzut oka insightów konsumenckich, usprawnień w procesie sprzedażowym czy obsługowym, trafieniem do serc konsumentów oryginalnym przekazem marketingowym – czasami drobne na pierwszy rzut oka rzeczy potrafią zrobić największą różnicę.

 

Szukamy w naszym konkursie różnorodności działań lojalnościowych i cieszy nas niezmiernie chęć marketerów do dzielenia się swoimi doświadczeniami i czerpania inspiracji z działań innych.

 

Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director brave conferences: W jaki sposób konkurs Loyalty Heroes może inspirować twórców progamu do dalszego rozwoju?

Barbara Fitał, CRM Senior Marketing Manager, DOUGLAS: Uczestnictwo w konkursie Loyalty Heroes może być doskonałą okazją do poznania innowacyjnych i nowatorskich projektów budujących długoterminową lojalność i głębokie relacje z Klientami marek.

Możliwość obserwacji i wgłębienia się w skuteczne mechanizmy, które mają związać Klienta z marką ale również zapewnić jego rozwój i wzrost wartości jest świetną szansą na zainspirowanie się i wdrożenie sprawdzonych funkcjonalności w prowadzonym programie lojalnosciowym.

Ciekawym jest rozpoznanie jak działają programy z podobnych branż i czy zarządzający nimi eksperci myślą podobnie i pracują na podobnych strategiach i mechanizmach a jakie elementy się różnią i mogą być wzorcem dla innych liderów programów aby zwiększać efektywność i udoskonalać własne.

Ale jeszcze bardziej interesujące jest inspirowanie się rozwiązaniami z zupełnie innych obszarów i branż, które po zastosowaniu wprowadzają nową jakość i mogą być początkiem nieszablonowego i kreatywnego podejścia. Często z pozoru niepasujące rozwiązania otwierają myślenie twórców programów na nowe niekonwencjonalne działania wyłamujące się z tradycyjnych norm tworząc w ten sposób całkowicie nową wartość dla lojalnych Klientów.

 

Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director brave conferences: W jaki sposób konkurs Loyalty Heroes wspiera innowacyjne podejście do budowania lojalności?

Kamila Nowińska, Customer Value Management Director, ORANGE: Konkurs Loyalty Heroes nagradza najlepsze praktyki rynkowe, ale przede wszystkim promuje innowacyjne podejście do budowania relacji z Klientami. Obecnie skuteczna lojalność opera się na personalizacji, analizie danych i wykorzystaniu najnowszych technologii. Kategorie takie jak Best Data-Driven Loyalty czy The Best Personalization in Loyalty, promują rozwiązania oparte na AI, Machine Learning i real time data, co skłania organizacje do wdrażania coraz bardziej zaawansowanych narzędzi. Konkurs daje uczestnikom możliwość porównania swoich strategii lojalnościowych z najlepszymi graczami na rynku.

Promuje również działanie mierzone nie krótkoterminowymi wynikami, ale długotrwałym zaangażowaniem klientów. Docenianie takich inicjatyw skłania firmy do projektowania programów lojalnościowych, które ewoluują wraz z oczekiwaniami użytkowników. Nowoczesne platformy lojalnościowe muszą integrować różne kanały komunikacji i sprzedaży. Konkurs promuje inicjatywy, które skutecznie łączą doświadczenia offline i online, tworząc spójne i angażujące ekosystemy.

Loyalty Heroes to przede wszystkim platforma promująca przyszłość programów lojalnościowych. Organizacje coraz częściej decydują się na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących nowoczesne technologie, a konkurs jest dla nich dodatkową motywacją do dalszego rozwoju.

 

Materiał powstał w ramach współpracy patronackiej nad V edycją Forum Loyalty PLanet360°.

Autor: Katarzyna Klimkiewcz, Managing Director brave conferences

 

Oto kategorie, w których możesz zgłosić swój projekt:

  • The Best Loyalty Program in Retail
  • The Best Loyalty Program in Services
  • The Best Loyalty Program B2B
  • The Best New / Relaunched Program
  • The Best Personalization in Loyalty (NOWOŚĆ!)
  • The Best Loyalty Tool (NOWOŚĆ!)
  • The Best Long Term Loyalty

Jeśli Twój projekt buduje lojalność i inspiruje rynek, nie czekaj!

Szczegółowe opisy wszystkich kategorii konkursowych, kryteria oceny oraz formularze zgłoszeniowe znajdziesz tutaj: www.loyalty-heroes.com/kategorie

Zgłoszenia do konkursu przyjmujemy do 31 marca 2025 r.

#LoyaltyHeroes #KonkursLojalnościowy #CustomerLoyalty #ProgramyLojalnościowe #LoyaltyInnovation #CX2025

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF