...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

LOYALTY HEROES – KONKURS NA NAJLEPSZE DZIAŁANIA LOJALNOŚCIOWE W POLSCE W 2023 R. III edycja!

Prowadzenie działań lojalnościowych wymaga od marek wielowymiarowych strategii, łączących w sobie szereg zróżnicowanych aspektów. Budowanie lojalności dziś to przede wszystkim adaptacja nowych technologii i rozwiązań IT przez pryzmat zarówno potrzeb klienta, jak też spójności komunikacji oraz realizacji celów sprzedażowych. Wysoka konkurencja wcale nie ułatwia zadania, a budowanie i wzmacnianie zaufania klienta wobec marki to działania innowacyjne, kreatywne i długofalowe. Właśnie takie projekty chcą docenić organizatorzy LOYALTY HEROES – konkursu na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w 2023 r. Konkurs jest nieodłącznym elementem FORUM LOYALTY PLANET 360∘. BRIEF jest Głównym Patronem Medialnym konkursu.

 Termin zgłaszania projektów konkursowych: 1.12.2023-19.02.2024

Gala rozdania nagród: 17.04.2024, Warszawa

 

Prowadzenie działań lojalnościowych wymaga od marek wielowymiarowych strategii, łączących w sobie szereg zróżnicowanych aspektów. Budowanie lojalności dziś to przede wszystkim adaptacja nowych technologii i rozwiązań IT przez pryzmat zarówno potrzeb klienta, jak też spójności komunikacji oraz realizacji celów sprzedażowych. Wysoka konkurencja wcale nie ułatwia zadania, a budowanie i wzmacnianie zaufania klienta wobec marki to działania innowacyjne, kreatywne i długofalowe. Właśnie takie projekty chcą docenić organizatorzy LOYALTY HEROES – konkursu na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w 2023 r. Konkurs jest nieodłącznym elementem FORUM LOYALTY PLANET 360. BRIEF jest Głównym Patronem Medialnym konkursu.

 

LOYALTY HEROES to jedyny w Polsce konkurs w 100% poświęcony lojalności konsumenta – zarówno w modelu B2B, jak też B2C – a jego celem jest wyróżnienie marek podejmujących krótko- i długofalowe inicjatywy w celu budowania oraz rozwijania najlepszych relacji z klientami. — Do konkursu mogą przystąpić wszystkie firmy, zarówno marketerzy reprezentujący marki, jak i agencje marketingowe, które działają na ich zlecenie. Do tej pory uhonorowaliśmy 13 marek, które zdobyły statuetki Loyalty Heroes. — podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, pomysłodawczyni konkursu, Dyrektor Zarządzający brave.

 

Projekty do konkursu można zgłaszać od 1 grudnia 2023 r. do 29 lutego 2024 r. w 9 kategoriach:

  1. The Best Loyalty Program In Retail
  2. The Best Loyalty Program In Services
  3. The Best Loyalty Program B2B
  4. The Best New/Relaunched Program
  5. The Best Loyalty Innovation
  6. The Best Data Driven Loyalty
  7. The Best Customer-Centric Solutions
  8. The Best Use Of Social Media In Loyalty
  9. NOWOŚĆ! The Best Long Term Loyalty

 

Projekty oceni Jury, w skład którego wchodzą zarówno managerowie prowadzący działania bezpośrednio w swoich firmach, patroni branżowi, jak i dostawcy rozwiązań, dysponujący wiedzą na temat potrzeb i oczekiwań polskiego rynku, m.in. Redaktor Naczelny BRIEF – Grzegorz Kiszluk.

 

To już III edycja konkursu, a w poprzednich nagrodzono działania lojalnościowe marek: ALLEGRO, SEPHORA, VISION EXPRESS, ROSSMANN, LAGARDERE TRAVEL RETAIL, LOREAL, MASTERCARD, IKEA, INEA, BANK PEKAO, CREDIT AGRICOLE czy STOKROTKA

 

Wyniki konkursu LOYALTY HEROES zostaną ogłoszone podczas Gali Finałowej, 17 kwietnia 2024 r. w Warszawie.

 

Regulamin konkursu oraz formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie internetowej: https://loyalty-heroes.com/

 

Aktualności o konkursie znajdziesz na jego profilu:

https://www.linkedin.com/company/loyalty-heroes/

 

A może to Twój zrealizowany w 2023 projekt zasługuje na tytuł LOYALTY HEROES 2024?

Zgłoś udział!

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Anna Banaś

anna.banas@braveconferences.pl

tel. 787 092 566

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF