Łukasz Piwowarczyk nowym Chief Operating Officer w Allegro Brand Experience Agency
Do zespołu Allegro Brand Experience Agency dołączył Łukasz Piwowarczyk, obejmując stanowisko Chief Operating Officera. Będzie odpowiedzialny za kompleksowe nadzorowanie funkcjonowania agencji - operacyjnie i administracyjnie.
Łukasz Piwowarczyk dołączył do zespołu Allegro Brand Experience Agency z początkiem lipca 2022. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie na stanowisku dyrektora operacyjnego, z czego ponad 8-letnie w branży komunikacji marketingowej i mediów. Przed dołączeniem do Allegro, przez prawie 5 lat pełnił funkcję legal & operational directora, a wcześniej operations directora w agencji PLEJ. Pracował również w agencjach Efigence i Artegence, a także po stronie mediów – w Filmweb. Zanim związał swoją przyszłość z branżą komunikacji marketingowej, zdobywał doświadczenie w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz PKP Informatyka.
Dołączam do Allegro w roku, w którym agencja świętuje 30-lecie swojej działalności. To spuścizna, na której zdecydowanie można budować nowe kompetencje i możliwości. Podejmować wyzwania stawiane przez Klientów, ale także przez ambitny zespół agencji. Allegro to grono bardzo doświadczonych, kompetentnych i zaangażowanych osób. Cieszę się, że będę mógł z nimi współpracować i wspierać ich swoją wiedzą i doświadczeniem.
Łukasz Piwowarczyk
Łukasz jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, jest również
ekspertem od zarządzania transformacją i programami MSP oraz zarządzania projektowego Prince 2.
Prywatnie dumny tata Zuzi i Maksa, relaksuje się przy pracach w ogrodzie i w kuchni, gotując dla
najbliższych.
Źródło: ALLEGRO Brand Experience Agency