...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Maciek Budzich, mediafun #BRIEFmorning 035

Czy udział w ‪#‎WOŚP‬ może być skutecznym narzędziem marketingowym i które marki robią to dobrze? Czego marketerzy mogą nauczyć się od ‪#‎WOŚP2016‬? Do czego służy ‪#‎Periscope‬ i jak łączyć go z innymi kanałami komunikacji? Gościem Krzysztofa Bulskiego ‪#‎BRIEFmorning‬ był dziś Maciek Budzich, blog mediafun.

„To nie jest tak, że pojawiasz się na WOŚP i twoje obroty wrosną albo twój wizerunek się poprawi. (…) WOŚP nie daje rozpoznawalności w prezencie.” – mówi Maciek Budzich, blog mediafun.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF