Maciek Budzich, mediafun #BRIEFmorning 035

0 1 764

Czy udział w ‪#‎WOŚP‬ może być skutecznym narzędziem marketingowym i które marki robią to dobrze? Czego marketerzy mogą nauczyć się od ‪#‎WOŚP2016‬? Do czego służy ‪#‎Periscope‬ i jak łączyć go z innymi kanałami komunikacji? Gościem Krzysztofa Bulskiego ‪#‎BRIEFmorning‬ był dziś Maciek Budzich, blog mediafun.

„To nie jest tak, że pojawiasz się na WOŚP i twoje obroty wrosną albo twój wizerunek się poprawi. (…) WOŚP nie daje rozpoznawalności w prezencie.” – mówi Maciek Budzich, blog mediafun.pl

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej