...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Manchester City i Heineken przeciw „plastikowym” kibicom

NoPlasticFansHere

Manchester City połączy siły z firmą Heineken, aby wyeliminować "plastikowych" kibiców z futbolu. Co to oznacza?

W ramach kampanii #NoPlasticFans przed stadionem Etihad postawiono rzeźbę przedstawiającą kibiców. Została wykonana w stu procentach z odzyskanych i nadających się do recyklingu odpadów z tworzyw sztucznych. Celem postawienia jest zwiększenie świadomości ekologii i zrównoważonego rozwoju wśród fanów drużyny.

To nie pierwszy raz kiedy klub z Manchesteru promuje zrównoważony rozwój. Już wcześniej na stadionie m.in. zrezygnowano z plastikowych naczyń, a nawierzchnię boiska zaczęto podlewać wyłącznie wodą deszczową.

Partner kampanii, Heineken również wzywa pozostałe kluby do podobnych działań i uświadamiana kibiców czym jest zrównoważony rozwój.

Pete BradshawKampania #NoPlasticFansHere to pozytywna i angażująca inicjatywa, która, miejmy nadzieję, odbije się na naszych fanach i zwiększy świadomość potrzeby ograniczenia ilości odpadów i zanieczyszczeń w naszych dzielnicach, miastach, oceanach i planecie. Mamy nadzieję, że wielu naszych fanów odwiedzi rzeźbę podczas weekendowego spotkania.

 

Pete Bradshaw, Manchester City, Dyrektor ds. Zrównoważonego Rozwoju

Adam Daniluk