Marcin Dorociński, prosto z kinowego ekranu, promuje aplikację Santander mobile
W nowym wiosennym spocie Santander Bank Polska Marcin Dorociński podpowiada, jak ułatwiać sobie codzienne sprawy dzięki aplikacji Santander mobile. Santander Bank jest Partnerem 11. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.
Rozpoczyna się wiosenna kampania, promująca szerokie możliwości aplikacji mobilnej i Konta Jakie Chcę. Wiosna to czas, kiedy budzą się uczucia i właśnie uczuciom jest poświęcony spot kampanii. Santander Bank Polska przypomina, że w życiu zdarzają się momenty, kiedy wyjątkowo zależy nam, żeby wszystko udało się idealnie. W takich chwilach dobrze mieć pod ręką aplikację Santander mobile, która daje więcej możliwości działania. Marcin Dorociński wciela się w spocie w różne role – od trenera po bohatera kina familijnego. Jest w nim obserwatorem i komentatorem wyzwań, jakie stawia przed nami codzienne życie.
Życie lubi zaskakiwać, a my chcemy ułatwiać je naszym klientom w każdej sytuacji. Dlatego wyposażyliśmy naszą aplikację mobilną w bardzo wiele funkcji, od wygodnych płatności telefonem, przelewów BLIK na numer telefonu, po codzienne ułatwianie drobnych spraw, jak np. płatność za parking czy zakup biletów komunikacji miejskiej. Ale chcemy też podkreślić zalety rodzinnego bankowania w naszym banku – bo dobrze jak rodzina korzysta z rozwiązań technologicznych w jednym banku.
Artur Sikora, CMO Santander Bank Polska
Spot podkreśla korzyści, jakie daje założenie Konta Jakie Chcę dla siebie i nastolatka – oprócz wygody i bezpieczeństwa wspólnego bankowania, jest to także premia za otwarcie konta i aktywne korzystanie z niego.
Działania reklamowe promujące Konto Jakie Chcę z aplikacją Santander mobile obejmują m.in. telewizję oraz Internet. Autorem kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun oraz agencja Red8 (BTL), za produkcję spotu odpowiada Propeller, a za zakup mediów Starcom.
Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem na santander.pl/PAD.
Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach dostępne są na stronie santander.pl oraz pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą danego operatora).Stan na 15 marca 2021 r.
Źródło: Santander Bank