...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Mariusz Pudzianowski ambasadorem polskich czołgów w World of Tanks Blitz!

Wargaming do nowej kampanii zaprosiło popularnego"Pudziana". Został on ambasadorem pięciu nowych czołgów dostępnych w World of Tanks Blitz. Producent zaprezentował również materiały promocyjne z udziałem 5-krotnego mistrza świata Strongman i zawodnikiem MMA.

Nowe czołgi są twarde, ciężko opancerzone, zdolne znokautować przeciwnika jednym uderzeniem, podobnie jak  zrobił to sam Mariusz Pudzianowski w ostatniej walce.  

Tak firma zapowiada materiał wideo promujący współpracę z polskim strongmanem. Nowe czołgi oferują zróżnicowane podejście do rozgrywki, będą wyposażone w unikatowe zaopatrzenie dostępne tylko dla nich.

Lubię World of Tanks Blitz za różnorodność gry. Jeśli chcę szybkiej zabawy to wybieram czołgi lekkie, które dają mi poczucie szybkości i dynamiczną rozgrywkę. Jeśli mam ochotę na taktykę, to wtedy gram niszczycielem czołgów strzelając do wrogów z ukrycia albo idę w czołgi średnie i współpracuję z drużyną. A jeśli chcę poczuć się naprawdę potężnie, to wsiadam do ciężkich czołgów, onieśmielając oponentów. Nowe, ciężkie czołgi z Polski będą moim podstawowym wyborem i mam nadzieję, że zobaczę się z moimi fanami w bitwach World of Tanks Blitz!” – mówi Mariusz Pudzianowski.

World of Tanks Blitz to jedna z najpopularniejszych gier mobilnych w Polsce i na świecie. Zanotował już 170 mln instalacji z czego 4 mln w samej Polsce. Tytuł dostępny jest na wielu platformach sprzętowych.

 

Źródło: World of Tanks

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF