Marka Purios jako pierwsza w Polsce zastosowała technologię sztucznej inteligencji na rynku budowlanym

339

Marka Purios, nieustannie rozwijając swoją sprzedaż zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych, postanowiła dotrzeć do swoich klientów poprzez komunikację wideo z zastosowaniem technologii sztucznej inteligencji w filmach instruktażowych.

Wykorzystaliśmy opartą na sztucznej inteligencji technologię stworzoną przez londyńskie studio. Efekt zastosowanych algorytmów i technik produkcji przy modyfikacji twarzy tej samej firmy można zobaczyć np. w zrealizowanych kampaniach z udziałem Davida Beckhama „Malaria must Die” czy Snoop Dogga z marką JustEat (MenuLog). Podobną technologię wykorzystano również przy „odmłodzeniu” aktorów w filmie „Irlandczyk” w reż. Martina Scorsese (realizacja innego zespołu). Stawiając na rozwój marki Purios, wierzymy, że nasz innowacyjny produkt zasługuje na równie innowacyjny marketing. Tworząc skuteczną komunikację dzisiaj, sięgamy po narzędzia komunikacji wideo jutra. Studio, które przygotowało dla nas filmy, pracuje też np. dla firmy Google, co wskazuje na duże zainteresowanie tą technologią wśród największych marek. W Polsce na rynku budowlanym jesteśmy pierwszymi, którzy testują technologię sztucznej inteligencji w komunikacji z klientem!

Marcin Bacia , Marketing Director Purios/Purinova

Cel projektu: rozwój sprzedaży marki Purios na rynkach zagranicznych oraz wzmocnienie świadomości marki na rynkach: francuskim, belgijskim i rumuńskim. Dotarcie do klientów poprzez komunikację wideo z treściami edukacyjnymi.

Wyzwanie: zrealizowane filmy instruktażowe dla marki Purios, przeznaczone głównie do B2B, zostały nagrane i zmontowane w języku polskim. Filmy instruktażowe z napisami lub dubbingiem nie są produktem jakościowym, którym chcieliśmy się posługiwać w komunikacji z klientem międzynarodowym, stąd pomysł na realizację filmów w różnych językach, dedykowanych na dany rynek – pomogła w tym technologia sztucznej inteligencji.

Rozwiązanie: wykorzystanie nagranych wcześniej filmów dla marki Purios poprzez ich modyfikację za pomocą sztucznej inteligencji w taki sposób, aby treści były prezentowane w języku ojczystym klienta, do którego zostanie skierowany przekaz wideo. Zależało nam na naturalnym wyglądzie filmów.

Zastosowana technologia modyfikacji m.in. mimiki twarzy pozwoliła na stworzenie jakościowych materiałów wideo potrzebnych do komunikacji z klientem na różnych rynkach międzynarodowych, bez potrzeby dodatkowego angażowania aktorów native speakerów, ekip produkcyjnych i organizacji kolejnych dni zdjęciowych oraz montażowych przeznaczonych na nagrywanie filmów w różnych wariantach językowych. Technologia sztucznej inteligencji nie ma ograniczeń; z jednego dobrze przygotowanego i nagranego filmu mogliśmy wyprodukować materiały komunikacyjne w dowolnym języku, co pozwoli na lepszą i szybszą komunikację z klientami.

Porównanie tego samego filmu po polsku vs film po francusku vs film po rumuńsku:
PL: https://youtu.be/REO55fxZC8k
FR: https://youtu.be/ZcoLBqe2U70
RU: https://youtu.be/8M0K-dUk9r0
Przedstawienie historii powstania tych filmów ujęte zostało w wideo pozwalającym zajrzeć za kulisy całego projektu: film backtage’owy: https://youtu.be/SmusUxoPcoI

Linki związane z realizacją projektu:

  • Film backstage:

https://youtu.be/SmusUxoPcoI

  • Filmy po polsku:

https://youtu.be/1MFL-JXtzwU
https://youtu.be/a5eHHWMCkIM
https://youtu.be/REO55fxZC8k

  • Filmy „przetłumaczone” z polskiego przy pomocy AI na język francuski:

https://youtu.be/ZcoLBqe2U70
https://youtu.be/sCsWLUVHbeY
https://youtu.be/fkbnwrRsqRc 

  • Filmy „przetłumaczone” z polskiego przy pomocy AI na język rumuński:

https://youtu.be/s6bIIyjXAZI
https://youtu.be/gc3XZrYx7Kk
https://youtu.be/8M0K-dUk9r0


Źródło: Informacja prasowa Purios

Komentarze
Ładowanie...