Nishka, Paulina Mikuła, Busem przez Świat, Typowa K oraz Jola Szymańska przekonują pokolenie Z, że studia mają sens

studia mają sens

Nie wszyscy maturzyści mają plan na swoją edukację i przyszłość, wielu z nich nie wie, w którym kierunku ma pójść. Szukają swojej drogi i nie chcą oglądać się na ludzi wywierających na nich presję. Piątka znanych influencerów Nishka, Paulina Mikuła z Mówiąc inaczej, Karol Lewandowski z Busem przez Świat, Typowa K oraz Jola Szymańska w kampanii Wyższych Szkół Bankowych chcą udowodnić młodym ludziom, że dobrym startem w przyszłość są studia.

Pokolenie Z, młodzi, aktywni, wychowani w świecie nowoczesnych technologii, otwarci na świat i nowinki, ale dłużej niż pozostałe pokolenia układają swoją przyszłość, bo szukają własnej ścieżki. Wyższe Szkoły Bankowe wspólnie z twórcami internetowymi pomogą im dokonać wyboru, stworzyć ich własną indywidualną legendę, dadzą im czas i przestrzeń do podjęcia ważnych decyzji.

O tym, że studia to dobry początek własnej drogi, przekonują w spocie promującym kampanię Natalia Tur, Karol Lewandowski i Paulina Mikuła. Odpowiadają na pytanie, co w życiu ma sens na podstawie swoich doświadczeń i obserwacji. Wiedzą, że za horyzontem jest świat, który warto odkryć i zachęcają do tego młodych ludzi.

Wykorzystując historie i doświadczenia pięciu influencerów, chcemy przekonać młode pokolenie, że studia mają sens. Nie tylko dlatego, że wprowadzają ich w nowy świat wiedzy i przygotowują do zawodu, ale też dlatego, że uczą życia, samodzielności, pomagają nawiązywać nowe kontakty i przyjaźnie na całe życie. Pomagają w zdobyciu pierwszej pracy i przygotowują do życia na własny rachunek. Studia są dobrym startem w przyszłość, dlatego chcemy, żeby influencerzy – osoby, które są autorytetem dla wielu młodych ludzi – opowiedzieli, co konkretnie dały im studia i jak to wpłynęło na ich dalsze życie.

Anna Czarkowska, dyrektor działu marketingu w Wyższych Szkołach Bankowych

W jaki sposób udowodnić, że studia mają sens?

Pięciu znanych twórców internetowych opowie historie oparte na własnych doświadczeniach, zarówno poprzez swoje kanały społecznościowe, jak i stronę www.studiatomasens.pl. Maturzyści, oprócz poznania studenckich historii bohaterów kampanii, będą mieli okazję porozmawiać z nimi na żywo na czacie. Jeżeli podejmą decyzję związana z rozpoczęciem studiów, zyskają możliwość skorzystania z wiedzy doradców zawodowych oraz wykładowców WSB, kontaktując się z nimi za pośrednictwem Messengera.

Letnia Szkoła WSB

Same historie i rozmowy to dla niektórych, może być wciąż za mało, dlatego wspólnie ze studentami, wykładowcami oraz zaproszonymi do współpracy influencerami powstała Letnia Szkoła WSB, w formie online. Tam zainteresowany studiami młody człowiek będzie mógł obejrzeć webinary, podczas których dowie się: jak dzięki studiom nie chodzić do pracy?, jak zamienić pasję w pracę?, jak pogodzić naukę z życiem?, co zrobić, by studia stały się przygodą życia? oraz czego „niespodziewanego” mogą nauczyć studia. Dodatkowo będą mieli możliwość dołączenia do dedykowanej grupy na Facebooku, gdzie zapoznają się z działalnością samorządów studenckich, kół naukowych oraz będą mogli uczestniczyć w dyskusji z obecnymi studentami Wyższych Szkół Bankowych.

Kampania „Studia. To ma sens” powstała przy współpracy z agencją White Bits i potrwa do końca sierpnia.


Źródło: Informacja prasowa Wyższe Szkoły Bankowe

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF