McDonald’s Polska powołuje nowego dyrektora marketingu

140

Tomasz Dębowski, dotychczasowy dyrektor marketingu awansował na pozycję wiceprezesa i dyrektora marketingu niemieckiego oddziału McDonald’s. Jego następcą od sierpnia ma zostać Michał Arament.


Michał Arament w swoim CV ma takie firmy jak Unilever (Knorr, Algida, Lipton, Saga) oraz PepsiCo (Pepsi, Mirinda, 7Up). Przez ostatnie 2 lata pełnił funkcję senior marketing managera w McDonald’s Polska.

Odpowiadał za strategię marketingową produktów z serii Maestro i Supreme Chicken oraz za kategorię Family. Jako szef marketingu będzie odpowiedzialny za realizację planów marketingowych firmy oraz rozwój wizerunku sieci McDonald’s.

Gratuluję Michałowi awansu. Po dwóch latach pracy w McDonald’s Polska Michał jest znakomicie przygotowany do objęcia stanowiska dyrektora marketingu. Jego doświadczenie i osiągnięcia w pracy nad sprawdzonymi platformami, na które stawiamy i znajomość marki, jest gwarantem stabilnego rozwoju naszej marki. Jednocześnie gratuluję Tomaszowi Dębowskiemu awansu w strukturach europejskich. To dowód, że sukcesy naszego rynku są dostrzegane przez nasz globalny system.

Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska

Tomasz Dębowski ustępuje pozycji po 5 latach współpracy. Od sierpnia ma przejąć stanowisko wiceprezesa i dyrektora marketingu w Niemczech.

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej