MediaCom Certyfikowanym Partnerem Google jako pierwszy dom mediowy w Polsce
MediaCom Warszawa przeszedł pomyślnie złożony proces certyfikacji w ramach programu Google Marketing Platform, dołączając tym samym jako pierwszy dom mediowy do wąskiego grona 11 najlepszych agencji e-marketingowych w Polsce, które posiadają akredytację Certyfikowanego Partnera Google.
Pomyślne przejście procesu certyfikacji potwierdza zaawansowaną znajomość narzędzi, dostępnych w ramach platformy oraz najwyższą jakość oferowanych przez dostawców usług, stanowi również poświadczenie specjalistycznej wiedzy z obszarów takich jak planowanie i kupowanie mediów oraz mierzenie i optymalizację kampanii cyfrowych na stronach internetowych i urządzeniach mobilnych.
Program Google Partners zrzesza najlepsze agencje e-marketingowe na świecie, które w swojej pracy posługują się narzędziami, dostępnymi w ramach Google Marketing Platform.
Zdobycie statusu certyfikowanego Partnera oznacza potwierdzenie naszych kompetencji, wiedzy i doświadczenia w zakresie specjalistycznej wiedzy, dotyczącej działań, jakie na co dzień prowadzimy dla naszych klientów z wykorzystaniem narzędzi Google Marketing Platform.
Marta Bartosik, Digital Director z MediaCom Warszawa
MediaCom Warszawa uzyskał certyfikację z obsługi systemu Google Campaign Manager, stając się tym samym jedynym domem mediowym w Polsce, który posiada status oficjalnego Partnera Google. Na liście certyfikowanych Partnerów z Polski znajduje się obecnie 11 firm.
Źródło: informacja prasowa MediaCom