MG Motor podsumowuje innowacyjną kampanię Fake Out of Home promującą model MG3 – nową wersję spalinową oraz hybrydową.

MG Motor wprowadza na polski rynek nową wersję modelu MG3, który łączy w sobie tradycje i nowoczesne rozwiązania. Kampania, zrealizowana w formacie Fake Out of Home (FOOH), wykorzystała technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR), by w niekonwencjonalny sposób zaprezentować samochód na wielkoformatowych nośnikach. Efekt? MG3 dosłownie wjeżdża na bannery, nawiązując do współczesnych trendów w komunikacji i podkreślając odważne podejście marki do reklamy.
– Marka MG pojawiła się na polskich drogach nieco ponad rok temu i od razu odniosła sukces. Pierwszy pełny rok obecności w Polsce zakończyła imponującymi wynikami sprzedaży i wizerunku. To ogromna przyjemność wspierać tak legendarną markę z ponad 100-letnią tradycją w jej ekscytującej podróży. Jesteśmy dumni, że mogliśmy rozpocząć ten rok razem z MG wyjątkową kampanią promującą model MG3! Kampania, która ruszyła w marcu 2025 r., objęła działania w mediach społecznościowych, gdzie odbiorcy mogli zobaczyć interaktywne materiały oraz doświadczyć nowatorskiego podejścia do prezentacji modelu – komentuje Monika Mielczarczyk, Managing Director, Havas Engage Warsaw.
– MG Motor nie boi się przełamywać schematów, a wykorzystanie technologii AR w kampanii FOOH to kolejny krok w stronę nowoczesnej i angażującej komunikacji. MG3 to model, który łączy nowoczesny styl, osiągi i wyjątkową technologię, a nasza kampania w pełni oddaje te wartości – dodaje Paulina Skowron, Communication & PR Manager, SAIC Motor Poland.
MG Motor, marka o ponad 100-letniej historii, słynie z dostarczania emocjonujących i przystępnych cenowo samochodów. W najnowszej kampanii podkreśla swoje kluczowe filary: innowacyjność, jakość i atrakcyjność cenową, jednocześnie redefiniując sposób prezentacji swoich modeli w przestrzeni reklamowej.
Kampania FOOH to dowód na to, że MG Motor nie tylko dynamicznie rozwija swoją ofertę na polskim rynku, ale także śmiało wyznacza nowe kierunki w komunikacji marketingowej.
::
Agencje odpowiedzialne za kampanię
Kreację kampanii przygotowała agencja Havas Engage Warsaw a za produkcję materiału odpowiada Platige Image.
Działania PR prowadzi Havas PR Warsaw, natomiast media zakupiła Arena Media, także będącą częścią grupy Havas.