...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Miasto też człowiek: Poznań

Poznań to facet w średnim wieku, fachowiec, introwertyk, domator, trochę mruk, uważa się za nieco lepszego od swoich sąsiadów... Zapraszamy do lektury kolejnej części cyklu "Miasto też człowiek".

POZNAŃ

Poznań to facet w średnim wieku. Straszny realista, choć czasami coś go ciągnie do wygłupów. Generalnie – fachowiec, introwertyk, domator, trochę mruk.

Oszczędza pieniądze, jeździ nad polskie morze do Mielna, w porywie szaleństwa wyskoczy „na Chorwację”, a czasem dociera nawet do Hurghady.

Jest bardzo racjonalny, inteligentny i niespełniony. Zasadniczy i poukładany. Uprzejmy, miły i przewidywalny. Dobrze wykształcony, szkoli się na bieżąco, rozwija nieustannie. Dba o dom, ogród, jest sumienny i solidny w pracy.

Łączy w sobie dziewiętnastowieczne ideały pracy organicznej oraz pracy u podstaw, świadomie pielęgnuje wielkopolskie tradycje porządkowania rzeczywistości i z tej perspektywy również uważa się za nieco lepszego od swoich sąsiadów. Kolacje jada w domu, nie w restauracji.

W pewnym sensie akceptuje i lubi stereotypy, których jest twórcą i tworzywem.

::

Przeczytaj także:
Miasto też człowiek: Warszawa
Miasto też człowiek: Kraków
Miasto też człowiek: Łódź
Miasto też człowiek: Katowice

Więcej „portretów pamięciowych” polskich marek miast w wakacyjnym numerze magazynu „Brief”. Zapraszamy do lektury!

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF