Michał Kukuła awansuje na Head of Programmatic w SalesTube
Michał Kukuła staje na czele działu Programmatic w agencji martech & e-commerce SalesTube. Będzie odpowiedzialny za koordynację pracy w 10-osobowym zespole, automatyzację procesów mediowych, rozwój kompetencji technologicznych i rozbudowę oferty spółki w obszarze programmatic.
Z SalesTube Michał jest związany od 2016 roku. Przez ostatnie 2 lata jako Programmatic Buying Manager odpowiadał za pozyskanie i rozwój talentów, wsparcie strategiczne dla kluczowych klientów spółki i rozwój oferty technologicznej i szkoleniowej. W ciągu 5 lat przeprowadził kilkaset szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w obszarze programmatic buying.
Decyzja o awansie Michała była podyktowana jego świetnymi wynikami w obszarze wdrażania innowacyjnych rozwiązań programmatycznych, jak i wysoko ocenianymi kompetencjami managerskimi. Cieszymy się, że Michał miał okazję przez ostatnie pięć lat spektakularnie rozwinąć się na naszych oczach i dziś jako lider przenosi zespół Programmatic na zupełnie nowy poziom.
Joanna Czekaj, Managing Director w SalesTube
Michał należy do grona certyfikowanych trenerów Display & Video 360, których w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej jest mniej niż 30. Ma na koncie dwie kampanie nagrodzone Srebrnymi EFFIE, liczne publikacje w raportach branżowych oraz wystąpienia na konferencjach. 8-letnie doświadczenie w branży mediowej zdobywał pracując z takimi klientami jak Media Expert, Amica, L’Oreal Polska, Land Rover & Jaguar, Wittchen czy Lenovo.
Źródło: SalesTube