...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

“MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym” Martyny Wojciechowskiej z rekordowym dotarciem. Raper Bedoes ambasadorem.

Warszawa, 17 października 2022 - Niesztampowe partnerstwo, niestandardowe użycie narzędzi reklamowych w akcji społecznej, dedykowany efekt dostępny w aplikacji TikTok, zaangażowanie twórców, osobistości świata mediów i kultury oraz jeden z najdonośniejszych głosów młodego pokolenia w roli ambasadora. Fundacja UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej i TikTok podsumowują pierwszy tydzień wspólnych działań. Tylko na TikToku treści związane z kampanią użytkownicy obejrzeli 16 mln razy.

TikTok jest partnerem strategicznym i głównym kanałem komunikacyjnym w projekcie “MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym” stworzonym przez Fundację UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej. Akcja wystartowała w poniedziałek (10.10), przy okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, a w sobotę oficjalnie dołączył do niej raper Bedoes, który wystąpił w filmie zachęcającym do wzięcia udziału w akcji. Dzięki działaniom promocyjnym zarezerwowanym zazwyczaj jedynie dla najbardziej zasięgowych kampanii, materiał tylko w jeden dzień został wyświetlony ponad 13 mln razy. Także w poniedziałek (10.10) wystartowało konto MŁODE GŁOWY na TikToku (tiktok.com/@mlode_glowy). To miejsce, gdzie publikowane są treści edukacyjne dotyczące zdrowia psychicznego. Już teraz obserwuje je ponad 33 tysiące użytkowników, pierwszy film anonsujący projekt wyświetlony został 1,6 mln razy, a hasztag #mlodeglowy ma już na TikToku prawie 4 mln wyświetleń.

 

Do akcji zaangażowali się także popularni twórcy TikToka jak Kacper Zembrzucki (@zetkacper), Natalia Sisik (@nataliasisik), Bloger Wojciech (@blogerwojciech), Narodziny Wegetarianki (@narodzinywegetarianki) czy Magdalena Chorzewska (@chorzewska_instaporadnia). Akcję w swoich kanałach wsparli też m.in. Anna Lewandowska, Anita Werner, Anja Rubik, Wersow, Friz, Damian Michałowski, Agnieszka Woźniak-Starak, Joanna Przetakiewicz, Kasia Błażejewska, Ewa Drzyzga, Kinga Sawczuk, Paulina Krupińska, Olivier Janiak, Dzieciaki Cudaki, Maja Ostaszewska, Justyna Kowalczyk, Magda Bereda, Karolina Ferenstein-Kraśko czy Rafał Gębura.

 

Dodatkowo, na TikToku został uruchomiony dedykowany akcji efekt. Jego kreacja nawiązuje do różnorodnych osobowości, problemów i masek, na co dzień nakładanych przez wielu z nas, szczególnie przez osoby dotknięte problemami zdrowia psychicznego. Dzięki temu każdy użytkownik aplikacji może okazać swoje wsparcie dla akcji i promować o niej wiedzę.

 

Kampania na TikToku to część projektu “MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym” realizowanym przez Fundację UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej. W jego ramach zaplanowano największe w Polsce badanie zdrowia psychicznego wśród dzieci i młodzieży oraz działania edukacyjne. Badanie startuje w szkołach 25 października 2022 r. i potrwa do 26 lutego 2023 r. Jest anonimowe, a jedynym wymogiem jest zarejestrowanie placówki w bezpłatnym programie Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo koordynowanym przez Fundację Dbam o Mój Z@asięg. W programie uczestniczy już w sumie 1820 szkół z całej Polski, a tylko w tym tygodniu zapisało się do niego 220 placówek. Więcej informacji na stronie internetowej projektu: https://mlodeglowy.pl/.

***

O projekcie

“MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym” to ogólnopolski projekt badawczy i kampania edukacyjna dotyczące zdrowia psychicznego, poczucia własnej wartości i sprawczości wśród młodych ludzi.

Projekt MŁODE GŁOWY obejmuje największe w Polsce, bezpłatne badanie stanu psychicznego dzieci i młodzieży oraz kampanię edukacyjną. Działania mają zwrócić uwagę na problemy ze zdrowiem psychicznym wśród młodych, wskazać związane z tym wyzwania i przyczynić się do normalizacji sięgania po pomoc.

Projekt jest inicjatywą Fundacji UNAWEZA założonej przez Martynę Wojciechowską. Badanie obejmujące uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, realizowane jest wspólnie z Fundacją Dbam o Mój Z@sięg. Strategicznym partnerem akcji i główną platformą działań komunikacyjnych jest TikTok.

www.mlodeglowy.pl

tiktok.com/@mlode_glowy

Więcej informacji o badaniu i programie Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo:

Kierownik badań i prezes Fundacji Dbam o Mój Z@asięg

dr Maciej Dębski

m.debski@dbamomojzasieg.com

 

O Fundacji UNAWEZA

Fundacja UNAWEZA została założona przez Martynę Wojciechowską. Daje kobietom skrzydła poprzez wyrównywanie szans ekonomicznych, społecznych i prawnych. Zapewnia dostęp do edukacji, opieki medycznej oraz spełnia ich marzenia. Pomaga w Polsce, Ukrainie i na krańcach świata. Teraz Fundacja kieruje swoje działania również na młodych ludzi. Słowo UNAWEZA pochodzi z suahili i po angielsku oznacza YOU CAN. MOŻESZ. Każdy z nas może.

A RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!

www.unaweza.org

Sebastian Nowak