Mocnopomocni.pl – case study

Pamiętacie Agenta Zbyszka z zeszłorocznej kampanii PZU? Okazuje się, że nawet po pół roku nadal ma pełne ręce roboty...
PZU zaprosiło internautów do zabawy na stronie mocnopomocni.pl. Wystarczyło pomyśleć o postaci (rzeczywistej lub fikcyjnej), a następnie odpowiadać na pytania agenta Zbyszka, który próbował odgadnąć o kogo chodzi.
Agent w większości przypadków odgadł postać, o której myśleli internauci. W 20 przypadkach zostały nagrane materiały wideo, w których agent Zbyszek osobiście odpowiadał znanym postaciom. Jedną z nich był redaktor naczelny magazynu „Brief”, czyli Grzegorz Kiszluk.
Mocno pomocny Agent Zbyszek odpowiada Briefowi
Poniżej prezentujemy infografikę z wynikami kampanii przygotowaną przez PZU:
::
Jednak pomimo zakończenia akcji wiele miesięcy temu, strona mocnopomocni.pl nadal jest odwiedzana każdego dnia przez około 10 tys. użytkowników, a wyniki liczby odwiedzin czy odgadniętych postaci uległy podwojeniu.
::
Czy agent Zbyszek ma Waszym zdaniem szansę na zdobycie nagrody na festiwalu reklamy w Cannes?