MOSQI.TO dla Łodzi

3 345

Agencja MOSQI.TO wygrała konkurs na obsługę Miasta Łódź. Zadanie polegało na przygotowaniu spójnej koncepcji kreatywnej, w ramach której w 2014 roku zostaną przeprowadzone cztery kampanie.

Dopuszczonych do udziału w konkursie zostało 31 agencji. Zwyciężyła łódzka agencja MOSQI.TO.

Na 2014 rok zaplanowano cztery kampanie:

Łódź kreuje – Centrum Przemysłów Kreatywnych,
Łódź kreuje – promocja Łodzi gospodarczej,
Łódź na weekend – promocja oferty turystycznej Łodzi typu city break,
Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi.

Kampanie obejmą spoty telewizyjne oraz radiowe, a także outdoor, prasę, ambient oraz działania online.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej