Mr Target z MyDeal.pl

Agencja Mr Target wygrała konkurs ofert na obsługę serwisu MyDeal.pl w zakresie performance marketingu. Od września Mr Target odpowiada za doradztwo strategiczne oraz realizację kampanii efektywnościowych, których celem jest generowanie zamówień, wzrost użytkowników serwisu oraz wzrost sprzedaży.
– Serwis MyDeal.pl uruchamiając swoją działalność na rynku opierał się na typowym mechanizmie internetowych zakupów grupowych – mówi Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target – Od blisko 2 lat rynek zmienia się, tak samo jak zapotrzebowanie klientów. Nastąpiła swojego rodzaju ewolucja i oferty rabatowe w serwisach zakupów grupowych są dostępne niezależnie od tego ile osób z nich korzysta – dodaje. Zdaniem Nowaka – to doskonały moment aby zawalczyć o pozycję na rynku dla MyDeal. A kluczem do sukcesu jest dokładne analizowanie zachowań użytkowników i optymalizacja procesów, które prowadzą do konwersji i sprzedaży.
– Mr Target został wybrany do realizacji działań ze względu na doświadczenie w obsłudze klientów z branży e-commerce oraz wyniki, jakie generują podczas kampanii efektywnościowych – mówi Dorota Rosa, Dyrektor ds. E-commerce w MyDeal. – Jest to niezwykle ważny dla nas okres zmian, potrzebujemy doświadczonego partnera, który pomoże nam osiągnąć cele biznesowe – dodaje Rosa.