Najlepsze reklamy lata
John Pitcher, GoldenSubmarine, Mint Media to zwycięzcy konkursu IAB Creative Showcase - Edycja Lato 2013.
Laureatem Edycji Lato 2013 konkursu IAB Creative Showcase została agencja John Pitcher za kampanię “Hypervenom – nowy gatunek napastnika” stworzona dla Nike Poland.
Wyróżnienia odebrali:
– GoldenSubmarine – za kreację “Jedź po Rabat” dla Media Saturn Online;
– Mint Media – kampania “EkoDzieciaki” zrealizowana dla Ministerstwa Środowiska.
Zwycięzców oraz wszystkie zgłoszone prace można zobaczyć na stronie www konkursu – www.iabcreativeshowcase.pl.
Celem IAB Creative Showcase jest promowanie kreatywności i innowacyjności w reklamie internetowej oraz zaprezentowanie najlepszych kreacji w Polsce.
Już teraz można zgłaszać kreacje do edycji Jesień 2013, wszystkie szczegóły znajdują się na stronie konkursu www.iabcreativeshowcase.pl.
::
IAB Creative Showcase to konkurs organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w którym nagradzane są najlepsze kreacje reklamowe online. Prace oceniane są kwartalnie przez jury składające się z ekspertów branży marketingu internetowego.