...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Najlepsze reklamy lata

John Pitcher, GoldenSubmarine, Mint Media to zwycięzcy konkursu IAB Creative Showcase - Edycja Lato 2013.

Laureatem Edycji Lato 2013 konkursu IAB Creative Showcase została agencja John Pitcher za kampanię  “Hypervenom – nowy gatunek napastnika” stworzona dla Nike Poland.  

Wyróżnienia odebrali:
GoldenSubmarine – za kreację “Jedź po Rabat” dla Media Saturn Online;
Mint Media – kampania “EkoDzieciaki” zrealizowana dla Ministerstwa Środowiska.

Zwycięzców oraz wszystkie zgłoszone prace można zobaczyć na stronie www konkursu – www.iabcreativeshowcase.pl.

Celem IAB Creative Showcase jest promowanie kreatywności i innowacyjności w reklamie internetowej oraz zaprezentowanie najlepszych kreacji w Polsce.

Już teraz można zgłaszać kreacje do edycji Jesień 2013,  wszystkie szczegóły znajdują się na stronie konkursu www.iabcreativeshowcase.pl.

::

IAB Creative Showcase to konkurs organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w którym nagradzane są najlepsze kreacje reklamowe online. Prace oceniane są kwartalnie przez jury składające się z ekspertów branży marketingu internetowego.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF