Najlepsze reklamy lata

2 468

John Pitcher, GoldenSubmarine, Mint Media to zwycięzcy konkursu IAB Creative Showcase – Edycja Lato 2013.

Laureatem Edycji Lato 2013 konkursu IAB Creative Showcase została agencja John Pitcher za kampanię  “Hypervenom – nowy gatunek napastnika” stworzona dla Nike Poland.  

Wyróżnienia odebrali:
GoldenSubmarine – za kreację “Jedź po Rabat” dla Media Saturn Online;
Mint Media – kampania “EkoDzieciaki” zrealizowana dla Ministerstwa Środowiska.

Zwycięzców oraz wszystkie zgłoszone prace można zobaczyć na stronie www konkursu – www.iabcreativeshowcase.pl.

Celem IAB Creative Showcase jest promowanie kreatywności i innowacyjności w reklamie internetowej oraz zaprezentowanie najlepszych kreacji w Polsce.

Już teraz można zgłaszać kreacje do edycji Jesień 2013,  wszystkie szczegóły znajdują się na stronie konkursu www.iabcreativeshowcase.pl.

::

IAB Creative Showcase to konkurs organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w którym nagradzane są najlepsze kreacje reklamowe online. Prace oceniane są kwartalnie przez jury składające się z ekspertów branży marketingu internetowego.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej