Natalia Trojan nowym Communication Managerem w Value Media

Pani Natalia dołącza do niezależnej agencji mediowej Value Media należącej do Group One. W roli Communication Managera wesprze zespół Client Service prowadzący działania dla marki Orange.

Nowa Communication Manager do Value Media przeszła z agencji Havas, gdzie przez trzy lata realizowała projekty dla takich klientów jak PLL LOT, Wawel i Pepco. Wcześniej zdobywała doświadczenie w domu mediowym Zenith specjalizując się w markach farmaceutycznych i FMCG oraz w Wavemakerze. Ukończyła Społeczną Psychologię Kliniczną w Szkole Głównej Psychologii Społecznej.

W Value Media na stanowisku Communication Manager będzie odpowiedzialna za wdrażanie strategii mediowej 360 dla marki Orange.

Value Media

Największy niezależny dom mediowy w Polsce będący częścią grupy komunikacyjnej Group One. Zdobywca tytułu “Rewelacyjny Wynik 2021” wg MMP. W 2021 roku objął pozycję dominującą oraz zdobył pierwsze miejsce w trzech kategoriach (Vitality, New Business, Client Portfolio Growth) w światowym rankingu RECMA. W ramach podejścia House of Communication łączy kompetencje blisko 250 ekspertów do budowania silnych marek. Oferując rozwiązania end-to-end bierze odpowiedzialność za wynik biznesowy ponad 80 klientów w obszarach takich jak: strategia, komunikacja, kreacja, media, e-commerce oraz badania i analityka. Value Media łączy unikalne kompetencje zarówno w obszarze mediów tradycyjnych, jak i szeroko rozumianego digitalu. Zdobywca 6 statuetek Effie, 3 nagród Golden Arrow i dwukrotnie Dom Mediowy Roku według Media&Marketing Polska.


Źródło:Value Media

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF