NEXEN TIRE Polska wjeżdża na media społecznościowe. Nawigator: Adheads.

Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
W ramach umowy Adheads wsparło NEXEN TIRE Polska w uruchomieniu i pełnej obsłudze oficjalnych kanałów marki na platformach META. Agencja odpowiada za strategię, ideę kreatywną, produkcję contentu, promocję, moderację treści i przeprowadzanie aktywacji konsumenckich.
W ramach komunikacji na Facebooku i Instagramie, NEXEN TIRE Polska wjechał na rynek z wyrazistym, nowoczesnym językiem, również wizualnym, podkreślającym niezależny charakter, pasję oraz technologiczne zaawansowanie swoich produktów.
::
Agencja Adheads, odpowiedzialna za kompleksową obsługę komunikacyjną NEXEN TIRE Polska w mediach społecznościowych, podkreśla, że celem działań jest nie tylko prezentacja oferty, ale przede wszystkim konsekwentne budowanie świadomości marki wśród polskich kierowców – zwłaszcza tych, dla których motoryzacja to coś więcej niż codzienna rutyna.
NEXEN TIRE jest globalnym producentem opon z siedzibą w Korei Południowej. Posiada zakłady produkcyjne w Korei i Chinach, nowoczesną fabrykę w Czechach oraz globalną sieć badawczo-rozwojową (m.in. USA, Niemcy, Chiny). NEXEN produkuje opony dla samochodów osobowych, SUV-ów i samochodów dostawczych, łącząc zaawansowane technologie z wysokiej jakości wzornictwem.