Nowa manager w Primavera Parfum rozwinie działalność na rynku chińskim

184

Jeden z wiodących dystrybutorów e-commerce rozwija swoje kompetencje na rynku chińskim. Do zespołu specjalistów w Primavera Parfum dołączyła Paulina Baumert. Nowa Chinese Market Director będzie odpowiadać za rozwój projektu wprowadzania i sprzedaży polskich marek w formule cross-border w tym kraju.

50 kreatywnych 750x100px

Primavera Parfum oferuje usługę wsparcia przy wejściu na rynek chiński dla producentów z różnych sektorów i branż. Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie sprzedażowe w tym regionie, umożliwia wprowadzenie rodzimych marek w modelu cross-border. Aktualnie zakres „wschodniej działalności” krajowego dystrybutora e-commerce obejmuje kilka krajów, ale kluczowym rynkiem – z uwagi na liczbę odbiorców i tempo jego rozwoju, pozostają Chiny. Chcąc wzmocnić swoje kompetencje w tej części świata, Primavera Parfum pozyskała nowego managera.

Paulina Baumert będzie piastować w spółce stanowisko Chinese Market Director, a zakres jej obowiązków obejmować będzie między innymi: kontakt i utrzymywanie relacji z aktualnymi, chińskimi odbiorcami,  koordynowanie zespołu stacjonującego w „Państwie Środka” oraz rozwijanie całego projektu w zakresie sprzedaży oraz marketingu. Największe wyzwania, jakie stoją przed nową manager, to poszerzenie portfolio marek obecnych na tym rynku oraz otwieranie nowych platform sprzedażowych i pozyskiwania klientów w Chinach.

Chiny to największy rynek e-commerce na świecie, którego wartość szacowana jest na 2 biliony dolarów, co stanowi obecnie ponad połowę obrotów globalnego handlu internetowego. Za sukcesem tego rynku stoją 854 miliony użytkowników Internetu, z którego niemal wszyscy korzystają z telefonu komórkowego. To daje praktycznie nieograniczone możliwości e-sprzedaży pojawiającym się tam markom. Jestem przekonana, że dzięki mojej wiedzy i doświadczeniu we współpracy ze wschodnimi kontrahentami, kolejne polskie firmy będą pojawiać się na chińskich platformach cross-border.

Paulina Baumert, Chinese Market Director w Primavera Parfum

Nowa manager posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze azjatyckich partnerów. Wcześniej pracowała jako Asystentka Zarządu w polskim oddziale chińskiego potentata w produkcji oświetlenia LED – Hongbo Clean Energy Europe Sp. z o.o. oraz jako Ekspertka ds. Rynków Azjatyckich w PLL LOT. W przeszłości uczestniczyła w Alibaba Global Dreamers Program oraz współpracowała z zagranicznymi i chińskimi spółkami w Pekinie. Absolwentka Beijing Language and Culture University (stypendystka) oraz studiów podyplomowych “Biznes chiński – jak działać skutecznie w czasach Jedwabnego Szlaku” w Akademii Leona Koźmińskiego. Obecnie współpracuje z Instytutem Sobieskiego jako ekspertka ds. lotnictwa oraz przemian gospodarczych i  społecznych w Chinach.

O tym jak zacząć na rynku azjatyckim, jak działa tamtejszy rynek i dlaczego FinTech jest skazany na sukces w Azji, będziemy rozmawiać 20 lipca o godz. 10:00, podczas kolejnego spotkania z cyklu #SubiektywniKreatywni

W spotkaniu wezmą udział Filip Ziółek (Polska Izba Handlowa w Hong Kongu) oraz Max Lau (Invest HK)

Dlaczego Fast Track to rynki azjatyckie na skróty? Dlaczego i jacy inwestorzy czekają? Dlaczego przez Hong Kong do Azji najłatwiej?

Zapraszamy!


Źródło: Primavera Parfum

50 kreatywnych 750x100px
Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej