Nowa agencja na rynku mediów ambientowych

Powstała nowa agencja specjalizująca się w działaniach ambientowych i reklamie wielkoformatowej - Fresca Media. Firma jest podmiotem wydzielonym ze struktur Headz Marketing Partner, warszawskiej agencji będącej właścicielem ogólnopolskiej sieci nośników reklamy zewnętrznej.
Decyzje o podziale dotychczasowych kompetencji na dwa podstawowe piony: outdoor obsługiwany przez Headz i działania ambientowe i brokerskie, którymi zajmie się nowy podmiot, zostały podjęte na początku roku.
Fresca Media skoncentruje się na usługach reklamowych i mediowych. W ofercie znajdą się powierzchnie wielkoformatowe oraz stały pakiet działań ambientowych, który trafi do domów mediowych. Dodatkowo Fresca Media przejmie od Headz ofertę nośników dedykowanych, instalowanych na czas kampanii w wybranych kurortach letnich na morzem, na Mazurach i w polskich górach. Agencja skoncentruje się w pierwszym okresie na obsłudze podmiotów z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej i motoryzacyjnej. Na czele 5-osobowego zespołu stanie Sylwia Tyszka.
Headz Marketing Partner ma stać się docelowo podmiotem posiadającym i oferującym stacjonarną sieć nośników typu backlight oraz frontlight. Cała sieć Headz ma urosnąć do 250 nośników do końca 2014 roku. Najważniejszym jej elementem będą jednak nośniki backlight.