...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowa era w polskiej bankowości

Getin Bank rozpoczyna nową erę w polskiej bankowości, uruchamiając pierwszy na rynku samoobsługowy oddział Getin Point. W punktach Getin Point można m.in. założyć konto osobiste, wyrobić i od razu otrzymać kartę oraz wnioskować o nowy produkt bankowy. Pierwszy w pełni wyposażony samoobsługowy oddział Getin Banku został właśnie udostępniony w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie.

Wprowadzenie sieci samoobsługowych oddziałów jest kolejnym etapem długofalowego projektu Getin UP, realizowanego od listopada 2012 r. W ciągu ostatniego roku bank sukcesywnie podnosił jakość obsługi oraz udostępnił klientom pakiet innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Zgodnie z założeniami strategii, Getin Bank dostosowuje swój model biznesowy do wyzwań rynkowych. Getin Point odpowiada na oczekiwania klientów, łącząc wysoki standard obsługi i najnowsze osiągnięcia technologiczne.

W grudniu 2012 roku, wdrażając rachunek Getin UP, bank rozpoczął skok technologiczny. Od tego czasu udostępniono m.in. nowoczesną bankowość mobilną, innowacyjną kartę z wyświetlaczem MasterCard Display oraz biometryczny system weryfikacji tożsamości Finger Vein. Samoobsługowe oddziały to kolejna innowacja, która zapewnia klientom łatwiejszy dostęp do usług Banku.

Za pośrednictwem samoobsługowego oddziału można m.in. założyć rachunek osobisty, wyrobić i od razu odebrać przypisaną do konta kartę płatniczą, założyć lokatę, sprawdzić stan środków na rachunku, wykonać przelew oraz wpłacić gotówkę na lokatę, rachunek lub spłatę karty kredytowej. Integracja z wewnętrznymi systemami Banku zapewnia w pełni samodzielne wykorzystanie możliwości oddziału stacjonarnego. Każdy Getin Point jest także wyposażony w narzędzia umożliwiające wideokonferencje z konsultantem infolinii, który odpowie na wszystkie pytania, a w razie potrzeby przeprowadzi klienta przez kolejne etapy identyfikacji i pomoże skorzystać z oferowanych produktów i usług.

Stosowany w Getin Point proces weryfikacji klienta gwarantuje bezpieczeństwo i komfort korzystania z usług Getin Banku. Wszystkie oddziały Getin Point zostały wyposażone w systemy biometrii Finger Vein, umożliwiające identyfikację w oparciu o analizę unikalnego wzorca naczyń krwionośnych palca. Dzięki zastosowaniu technologii nowoczesnej generacji, klienci mogą w prosty i bezpieczny sposób zalogować się do bankowości internetowej, zatwierdzić transakcje oraz podpisać umowę. Ponadto, bank wprowadził podpis rysikiem – elektroniczny skan podpisu odręcznego, składany na tabletach w Getin Point. Jest on nanoszony na umowę i dodatkowo zabezpieczony certyfikatem. Weryfikację klienta można przeprowadzić także sprawdzając autentyczność dokumentów za pomocą skanera dowodów.

 

Pierwszy w Polsce samoobsługowy oddział Getin Banku został otwarty w Warszawie, w centrum handlowym Złote Tarasy. Pierwszy etap projektu zakłada uruchomienie w I kwartale br. kolejnych Getin Point. Samoobsługowe oddziały pojawią się w najpopularniejszych centrach handlowych w Łodzi, Katowicach, Krakowie i Gdańsku.

 

Szczegółowe informacje na temat oferty Getin Banku można znaleźć na stronie www.getinbank.pl

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF