Nowa inwestycja funduszu TGV

Fundusz Tech Gravity Ventures zainwestował 1 mln zł w sieć reklamową Interactions Europe. Pozyskane z inwestycji środki zostaną przeznaczone na rozwój działalności sieci na rynkach zagranicznych.

Inwestycja TGV ma charakter kapitałowy i nie wiąże się ze zmianami właścicielskimi w Interactions. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój biur sprzedaży w Czechach (odpowiedzialny za rynek czeski i słowacki) i na Węgrzech. Oddziały w tych krajach istnieją od roku, a docelowo mają w nich pracować zespoły 2-4 osobowe, których zadaniem będzie obsługa krajowych kampanii reklamowych oraz współpraca z klientami agencyjnymi i domami mediowymi. Interactions Europe planuje w pierwszej kolejności wzmocnić swoje struktury w Europie Środkowo-Wschodniej przed planowaną ekspansją na kolejne rynki oraz zatrudnić dedykowanego menedżera ds. międzynarodowego rozwoju biznesu.
Fundusz zapowiada inwestycje kolejnych, większych środków w spółkę, na przestrzeni najbliższych miesięcy 2015 roku. Będą one również przeznaczone na rozwój międzynarodowych operacji Interactions Europe.

Interactions Europe, to międzynarodowa sieć reklamy online, działająca na głównych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, specjalizująca się w natywnym obszarze komunikacji online. Podstawowym celem Interactions Europe jest identyfikacja i lokalna implementacja unikalnych, sprawdzonych globalnie, zaawansowanych technologii w komunikacji natywnej online.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF