Nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców. Dariusz Maciołek (CMO&CXO BNP Paribas Bank Polska) nowym prezesem POR

W piątek 6 czerwca odbyło się Walne Zgromadzenie Polskiej Organizacji Reklamodawców (POR) podczas którego podsumowano dotychczasową działalność POR i przeprowadzono wybory nowych władz stowarzyszenia.
Podczas obrad przeprowadzono głosowania dotyczące udzielenia absolutorium ustępującym władzom. Walne Zgromadzenie wysoko oceniło działalność organizacji. Podziękowano ustępującemu zarządowi i Elżbiecie Gorajewskiej – Dyr. Zarządzającej POR.
Po zakończeniu dwuletniej kadencji dotychczasowego Zarządu wybrano nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców. Funkcję prezesa objął Dariusz Maciołek, CMO&CXO BNP Paribas Bank Polska.
– Dziękuję za zaufanie, którym obdarzyli mnie członkowie i członkinie POR – powiedział Dariusz Maciołek. – Przed nami intensywny czas pracy nad dalszym rozwojem POR – zarówno jeśli chodzi o liczbę zrzeszonych marketerów, jak i pogłębianie ich wpływu w organizacjach oraz na rynku. Chcemy wzmacniać kompetencje, integrować środowisko marketingowe i rozwijać współpracę z innymi organizacjami branżowymi. POR to przestrzeń dla wiedzy, relacji i wspólnego działania – dodaje.
Na stanowisko wiceprezeski wybrano Aleksandrę Gawlas, Dyrektorkę Marketingu Henkel.
Nowy skład Zarządu POR tworzą również:
- Barbara Pijanowska-Kuras, CMO, Credit Agricole
- Agnieszka Durst, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego, UNIQA
- Katarzyna Piwowarczyk, Country Marketing Manager, IKEA
- Tomasz Chmielewski, Head of Marketing, Bolton Group
- Donata Wolińska, Chief Transformations & Sustainability Officer Poland & Baltic HUB, L’Oréal
Uzupełniająco do obecnej kadencji Rady Nadzorczej POR dołączyły:
- Anna Dzierżędzka, CEE Connections Planning and Media Director w PepsiCo
- Ewa Lampart, Chief Marketing and Communications Officer, LOT Polish Airlines
Polska Organizacja Reklamodawców to jedyna, niezależna organizacja będąca głosem marketerów i reprezentująca ich interesy.
::
O POR
Polska Organizacja Reklamodawców (POR) powstała jako związek pracodawców, mający na celu integrację i reprezentację środowiska reklamodawców w Polsce. Misją POR jest tworzenie coraz bardziej profesjonalnego rynku a także najwyższych standardów działania. Organizacja powstała z inicjatywy komitetu założycielskiego utworzonego przez marketerów, reprezentujących takie marki jak m.in. Pepsico, Henkel, Autopay, BNP Paribas, Credit Agricole, Dr. Oetker, E. Wedel, FritoLay, Haleon, H&M, L’Oreal, Mondelez, T-Mobile, Mastercard, Ikea, Versuni, Nestle i Visa. Obecnie POR liczy 35 członków. Działania POR opierają się o współpracę z istniejącymi organizacjami branżowymi w Polsce i na świecie.