Nowe produkty marki VIFON w kampanii medialnej

Na początku stycznia ruszyła kampania nowych produktów z portfolio marki VIFON. W pierwszej części kampanii telewizyjnej i internetowej promowane będą zupy błyskawiczne w saszetkach „KUBEK VIFONA”, w kolejnej części dania błyskawiczne VIFON Lunch Box, które można zjeść prosto z pudełka.

 

Na potrzeby kampanii Agencja H zrealizowała dwa spoty reklamowe z Neandertalczykami zmagającymi się z naturą i przeciwnościami losu, dla których najlepszym rozwiązaniem oraz łatwym posiłkiem okazują się produkty VIFON. Za zakup świadczeń w telewizji oraz na platformach VOD i Youtube odpowiada dom mediowy Havas Media. Kampania w telewizji potrwa od 5 stycznia do 15 lutego 2014 roku, równolegle spoty będą wyświetlane w internecie. Dodatkowym wsparciem będą plakaty reklamowe na nośnikach typu citylight w całej Polsce oraz kampania w radiu Eska.

Spot „Neandertalczycy KURA” promujący zupy błyskawiczne w saszetkach „KUBEK VIFONA”

 
Drugi z serii spot „Neandertalczycy WALKA O OGIEŃ”, pokazuje, że zamiast krzesać iskry do rozpalenia ogniska i przygotowania posiłku, lepiej zjeść VIFON Lunch Box prosto z pudełka. Jego emisja rozpocznie się pod koniec stycznia. 
Wyłącznym dystrybutorem produktów marki VIFON w Polsce jest TAN-VIET International S.A. 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF