...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy producent airfryerów na polskim rynku

Cosori rozszerza działalność o polski rynek, chcąc zdobyć pozycję w TOP3 producentów

Marka Cosori, ciesząca się wysoką pozycją na rynkach zagranicznych, wchodzi do Polski. Lider branży technologicznej wielofunkcyjnych urządzeń kuchennych wprowadza nową jakość usług.  Istotnym czynnikiem sukcesu firmy na rynkach zagranicznych były media społecznościowe, które odegrały kluczową rolę w budowaniu pozytywnego wizerunku marki. 

Oferowane towary cieszą się zaufaniem klientów z zagranicy, a marka osiąga sukcesy, zdobywając wysokie pozycje w rankingach sprzedaży i jej wartości w krajach Unii Europejskiej. Efektywny marketing online, w tym kampanie reklamowe na platformach takich jak Facebook, Instagram czy YouTube, przyczyniły się do dynamicznego rozwoju firmy, wzbudzając zainteresowanie i pozytywne opinie użytkowników.

Cosori to producent innowacyjnych urządzeń kuchennych, specjalizujący się w wysokiej jakości frytkownicach beztłuszczowych, multicookerach oraz czajnikach elektrycznych. Sukces firmy tkwi w dobrze przemyślanej strategii marketingowej, która skupia się na silnej obecności w mediach społecznościowych. Skuteczne kampanie reklamowe i interaktywne treści pomogły w zbudowaniu zaangażowanej społeczności klientów online. Aktualnie firma funkcjonuje na ponad 20 rynkach Unii Europejskiej, pośród nich znajdują się dwa największe sektory w Europie – Norwegia i Hiszpania. Wszechstronna obecność brandu sprzyja pozyskiwaniu nowych klientów, a także budowaniu pozycji lidera w branży. 

W 2023 roku firma odniosła sukcesy na kluczowych rynkach Unii Europejskiej, zdobywając czołowe miejsca w rankingach. Norwedzy docenili jakość urządzeń marki Cosori, co spowodowało, że zdobyła pierwsze miejsce w kategorii AirFryer zarówno pod względem wolumenu sprzedaży, jak i jej wartości. Cosori triumfowało podobnie w Hiszpanii, zdobywając pierwsze miejsce pod względem wartości sprzedaży oraz drugie w zakresie jej skali. Na Węgrzech z kolei marka zajęła trzecie miejsce w kategorii AirFryer, będąc w czołówce zarówno pod względem ilości, jak i wartości sprzedaży. Firma posiada ugruntowaną i stabilną pozycję na rynku międzynarodowym oraz zaufanie wśród klientów.

Pod koniec 2023 roku, dzięki skutecznej strategii marketingowej marka umocniła swoją pozycję również w mediach społecznościowych. Kreatywne kampanie i aktywna obecność na różnych platformach społecznościowych przyczyniły się do zdobycia 523 818 obserwujących w całej Unii Europejskiej, co dodatkowo zwiększyło rozpoznawalność i popularność marki. Działania komunikacyjne obejmowały platformy, takie jak Instagram, Facebook, Twitter i YouTube. 

Jednym z głównych celów strategicznych marki Cosori na polskim rynku jest umocnienie pozycji w segmencie AirFryer oraz uzyskanie pozycji lidera poprzez obecność wśród TOP 3 marek AirFryer w Polsce. Działania te ukierunkowane są na ciągły rozwój i budowanie zaufania wśród klientów poprzez wysoką jakość produktów oraz innowacyjne podejście do technologii kuchennych. 

Strategia rozwoju biznesu opiera się na solidnych fundamentach, szczególny nacisk kładzie ona na budowanie silnej marki, która jest kluczowym aktywem niematerialnym. Wybierając Cosori, klienci nie tylko nabywają produkty, ale także angażują się w relację z marką, która stawia na wyjątkowe doświadczenia kulinarno-technologiczne. Firma działa według sprawdzonego modelu, który pozwolił odnieść jej sukces na innych rynkach UE. Istotnym elementem tej strategii jest bycie partnerem użytkowników AirFryera zarówno w kuchni, jak i w codziennym życiu.

Strategia rozwoju biznesu firmy Cosori obejmuje nie tylko doskonałość produktów, ale również intensywną komunikację z klientami. Skuteczna obecność w mediach społecznościowych, regularne kampanie marketingowe oraz interakcje z klientami są kluczowymi elementami budowania silnej i rozpoznawalnej marki. Cosori angażuje swoich klientów, tworząc wyjątkowe doświadczenia kulinarno-technologiczne, co pozwala na utrzymanie lojalności i zaufania na różnych rynkach.

Więcej informacji na temat Cosori i jej oferty produktów można znaleźć na stronie internetowej


oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media