Nowy wygląd Twittera
Twitter testuje nowy projekt układu strony profilowej. W zaskakująco dużej mierze przypomina Facebooka i Google+.
Matt Petronzio, asystent redaktora Mashable, został wylosowany jako jeden z użytkowników, by przetestować nowy wygląd Twittera.
W nowym układzie dużą rolę odgrywa zdjęcie w tle, choć zdjęcie główne również zostało powiększone. Znacznie zmieniła się również przestrzeń, nazywana strumieniem tweetów. Większą rolę odgrywają w niej zdjęcia oraz zakładki, oś czasu jest mniej ścisle pionowo zorientowana.
::
Optymalizacja konta na Twitterze
Edycja na Twitterze
::
Pod zdjęciem w tle umieszczono panel z liczbami – ilością tweetów, zdjęć, profili śledzących i śledzonych. Co ciekawe, w modelu testowym wygląd wszystkich stron profilowych jest zgodny z nowym projektem. To oznacza, że użytkownicy wylosowani do przetestowania nowego modelu widzą wszystkie strony zgodnie z nowym układem.
Portal Twitter zazwyczaj wybiera niewielką losową grupę użytkowników, którzy jako pierwsi widzą nowe funkcje lub zmiany w wyglądzie. Co ciekawe, najnowsze testy prowadzone są niewiele dni po udostępnieniu nowego designu wszystkim użytkownikom.