...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy wygląd Twittera

Twitter testuje nowy projekt układu strony profilowej. W zaskakująco dużej mierze przypomina Facebooka i Google+.

Matt Petronzio, asystent redaktora Mashable, został wylosowany jako jeden z użytkowników, by przetestować nowy wygląd Twittera. 

Twitter wygląd Mashable

W nowym układzie dużą rolę odgrywa zdjęcie w tle, choć zdjęcie główne również zostało powiększone. Znacznie zmieniła się również przestrzeń, nazywana strumieniem tweetów. Większą rolę odgrywają w niej zdjęcia oraz zakładki, oś czasu jest mniej ścisle pionowo zorientowana.

::

Optymalizacja konta na Twitterze

Edycja na Twitterze

::

Pod zdjęciem w tle umieszczono panel z liczbami – ilością tweetów, zdjęć, profili śledzących i śledzonych. Co ciekawe, w modelu testowym wygląd wszystkich stron profilowych jest zgodny z nowym projektem. To oznacza, że użytkownicy wylosowani do przetestowania nowego modelu widzą wszystkie strony zgodnie z nowym układem.

Portal Twitter zazwyczaj wybiera niewielką losową grupę użytkowników, którzy jako pierwsi widzą nowe funkcje lub zmiany w wyglądzie. Co ciekawe, najnowsze testy prowadzone są niewiele dni po udostępnieniu nowego designu wszystkim użytkownikom.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF