Omnicom z Publicisem stworzą reklamowego giganta

2 231

Omnicom Group oraz Publicis Groupe zawarły ostateczne porozumienie dotyczące połączenia. W wyniku fuzji powstanie największa na świecie sieć świadcząca usługi z zakresu komunikacji marketingowej i PR.


Połączenie zostało jednomyślnie zaaprobowane przez rady dyrektorów obu sieci. Na czele Publicis Omnicom Group staną: dyrektor generalny Omnicom Group John Wren oraz Maurice Lévy – dyrektor generalny Publicis Groupe.

Do nowej grupy należeć będą m.in. agencje: BBDO, Saatchi & Saatchi, DDB, Leo Burnett, TBWA, Fleishman-Hillard, Ketchum, MSLGroup oraz Proximity.

Zeszłoroczne przychody obu firm, które zatrudniają łącznie ponad 130 tys. osób, wyniosły 22,7 mld dol.


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej