Omnicom z Publicisem stworzą reklamowego giganta

Omnicom Group oraz Publicis Groupe zawarły ostateczne porozumienie dotyczące połączenia. W wyniku fuzji powstanie największa na świecie sieć świadcząca usługi z zakresu komunikacji marketingowej i PR.

Połączenie zostało jednomyślnie zaaprobowane przez rady dyrektorów obu sieci. Na czele Publicis Omnicom Group staną: dyrektor generalny Omnicom Group John Wren oraz Maurice Lévy – dyrektor generalny Publicis Groupe.

Do nowej grupy należeć będą m.in. agencje: BBDO, Saatchi & Saatchi, DDB, Leo Burnett, TBWA, Fleishman-Hillard, Ketchum, MSLGroup oraz Proximity.

Zeszłoroczne przychody obu firm, które zatrudniają łącznie ponad 130 tys. osób, wyniosły 22,7 mld dol.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF