OPPO wśród najmocniejszych globalnych chińskich marek w 2021 roku

68

10 maja, w Shenzhen został zaprezentowany raport Top 50 Kantar BrandZ™ Chinese Global Brand Builders Ranking 2021, opublikowany wspólnie przez Google i KANTAR. OPPO uplasowało się na szóstej pozycji i otrzymało tytuł Outstanding Globalizing Chinese Global Brand Builder. Na rynkach rozwiniętych siła marki OPPO od 2018 roku rośnie w tempie ponad 30 procent rocznie. Z kolei na rynkach wschodzących OPPO uplasowało się na 2. pozycji.

Kantar BrandZ™ jest uniwersalnie wiodącym źródłem informacji na temat wartości marki i jej wyceny. Badając ponad 860 000 konsumentów na 11 rynkach na całym świecie, w obiektywny sposób przedstawia wartość marek w świadomości konsumentów. OPPO, jako globalny producent inteligentnych urządzeń, znalazło się na liście piąty rok z rzędu, utrzymując swoją wysoką pozycję z 2020 roku1 .

Jesteśmy dumni, że OPPO osiągnęło tak wysoką pozycję na liście. Wcielając w życie naszą misję „Technology for Mankind, Kindness for the World’”, będziemy nadal dbać o tworzenie lepszego życia dla klientów na całym świecie, dzięki rosnącemu wpływowi naszej marki.

Derek Sun, Global Senior Brand Director OPPO, podczas inauguracji rankingu

W tym roku OPPO wypadło znakomicie na liście i byliśmy świadkami tego, jak firma kieruje swoim rozwojem zgodnie z lokalnymi potrzebami globalnych konsumentów i osiąga wzrost dzięki organicznemu połączeniu swoich zasobów i globalnych spostrzeżeń.

Shanshan Sheng, Group Head of China Brand Accelerator Cluster of Google

Brand Power (tzw. „Siła Marki”) to metryka wartości marki według Kantar BrandZ™, na którą składają się trzy składniki. „Znaczący” jest jednym z najważniejszych wskaźników. W myśl misji marki „’Technology for Mankind, Kindness for the World”, OPPO jest zaangażowane w tworzenie innowacji, wykorzystujących technologię, tak aby umożliwić ludziom uchwycenie piękna wokół nich i aby rozbudzić ich kreatywność.

Poprzez swoje innowacje OPPO rozwija także cyfrowe aspekty stylu życia użytkowników na całym świecie. Na przykład, wraz z firmami Vodafone, Qualcomm i Ericsson, OPPO stworzyło pierwszą komercyjną sieć 5G SA w Europie, zapewniając lokalnym klientom sieć o niskich opóźnieniach i dużej prędkości, spełniając tym samym wymóg wskaźnika „Different” (tzw. „Inny/Wyróżniający się”). Jeśli chodzi o wskaźnik „Salient” (tzw. „Istotny”), marka OPPO zdobyła uznanie rynku dzięki szerokiemu wachlarzowi działań. 2020 OPPO Campus i Uniwersytet Wzornictwa – Tsinghua University China-Italy Design Innovation Hub, zorganizowały wspólnie program Renovators Global Youth Creative Program, który zgromadził młodych artystów z całego świata, aby mogli wyrazić swoją kreatywność i wyobraźnię online, przekazując światu ducha marki.

Od momentu rozpoczęcia międzynarodowej działalności w 2009 roku, OPPO oficjalnie zaznaczyło swoją obecność na ponad 40 rynkach na 6 kontynentach. Według IDC, w pierwszym kwartale 2021 roku, OPPO miało 10,8 procent udziału w globalnym rynku smartfonów, zajmując czwarte miejsce na świecie.

1 Debiutując na liście w 2017 roku marka OPPO zajmowała 26 pozycję.


Źródło: OPPO

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej