Optima Marketing Group wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Centrum Handlowego Serenada w Krakowie

Optima Marketing Group po wygranym przetargu będzie obsługiwać Centrum Handlowe Serenada w Krakowie, zarządzane przez Mayland Real Estate Sp. z o.o. Współpraca obejmuje min. stworzenie strategii komunikacyjnej, działania wizerunkowe oraz kreację kampanii reklamowych.

Optima Marketing Group po wygranym przetargu będzie obsługiwać Centrum
Handlowe Serenada w Krakowie, zarządzane przez Mayland Real Estate Sp. z o.o.
Współpraca obejmuje min. stworzenie strategii komunikacyjnej, działania wizerunkowe
oraz kreację kampanii reklamowych. Jej osią będzie nowa linia kreatywna: „Serenada –
brzmi dobrze!”, podkreślająca pozytywne emocje, atrakcyjną i różnorodną ofertę oraz
wyjątkową atmosferę centrum. – Cieszymy się, że nasza wizja komunikacji marki została doceniona. „Serenada – brzmi dobrze!” to hasło, które oddaje charakter tego miejsca – przyjaznego i pełnego dobrej
energii – mówi Renata Banaś, Creative Director w Optima Marketing Group.
Centrum Handlowe Serenada to jeden z najnowocześniejszych obiektów handlowych w
Polsce, który stale rozwija swoją ofertę i odpowiada na potrzeby lokalnej społeczności.
Dzięki nowej kampanii wizerunkowej ma szansę jeszcze mocniej zaznaczyć swoją pozycję
na mapie Krakowa jako miejsca zakupów, inspirujących wydarzeń i spędzania wolnego
czasu.

Pierwsze efekty współpracy można już zobaczyć – kampania wybrzmiewa w mediach
lokalnych BB, CTL, kanałach digitalowych oraz na terenie samego centrum.
#OptimaMarketingGroup #CHSerenada #SerenadaBrzmiDobrze #MaylandRealEstate
#NowaKampania #Marketing #Reklama #RetailMarketing #KampaniaWizerunkowa

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF