Orange na Święta, czyli jak się na nie przygotować
Trwa świąteczna kampania Orange Polska, przygotowana przez Leo Burnett Warszawa. To historia o tym, jak hołdując polskiej tradycji, przygotować się na niezapowiedzianego gościa.
Komunikacja zbudowana jest wokół elementu zaskoczenia, który tylko pozornie zakłóca trwająca kolację świąteczną. Bo choć pojawienie się gościa budzi konsternację, finalnie pokazuje, jak powinny wyglądać prawdziwe święta. „Polskie święta są o dzieleniu się. Ich podstawą jest mnogość potraw, pełny stół i prezent dla każdego. Jego brak to dyshonor dla gospodarzy – o tym jest ten film” – mówi Sylwia Rękawek – Michoń, Creative Group Head.
„Platforma „Orange zbliża” idealnie wpisuje się w Polskie święta, podczas których bardzo łatwo o nieporozumienie czy konflikt, ale koniec końców wszystko kończy się happy endem”– dodaje. Szczęśliwe zakończenie możliwe jest dzięki ofercie Orange, w której kupując jeden telefon z planem komórkowym, drugi smartfon jest w prezencie. Dzięki temu można nim obdarować najbliższych. Przykładowy pakiet Orange Love (internet, telewizja, abonament domowy i komórkowy) to 99 zł/mies. i przy zakupie Samsung Galaxy J6, drugi smartfon Samsung jest w prezencie.
30 sekundowemu spotowi towarzyszy wersja bazująca na obserwacji, że ludzie dzielą się na dwa typy: takich, którzy kupują podarunki dużo wcześniej i tych, którzy zostawiają to na ostatnią chwilę. Dla jednych i drugich Orange ma idealne prezenty.
Kampania trwa od 9 listopada i obejmuje działania w telewizji, radiu, OOH oraz aktywności digital. Emitowane są 4 wersje spotów:2 x 30” i 2 x 15”.
https://www.youtube.com/watch?v=qtv4VUpjS1g
https://www.youtube.com/watch?v=rqYt68c1Qk0
Kampanię przygotował zespół kreatywny w składzie Patryk Michoń i Sylwia Rękawek – Michoń. Po stronie Client Service za projekt odpowiedzialna jest Luiza Szymańczak i Małgorzata Bęczkowska. Za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Initiative. Po stronie Klienta projekt koordynuje: Szymon Biela, Anna Kopytko – Świtkiewicz i Jolanta Skrońska.
Źródło: informacja prasowa Orange