Panasonic TOUGHBOOK rozszerza możliwości serwisowe w Europie

Nowe centra w Cardiff i Budapeszcie zapewniają klientom kompleksowe wsparcie w całym cyklu życia rozwiązań TOUGHBOOK – od projektowania i wdrożeń po serwis i innowacje technologiczne.
W odpowiedzi na rosnące potrzeby mobilnych zespołów w Europie, Panasonic Connect Europe ogłasza uruchomienie dwóch nowych Centrów Serwisu i Rozwiązań – w Cardiff oraz Budapeszcie. Inwestycja ta wzmacnia zdolność firmy do szybkiego reagowania na potrzeby klientów w obszarze mobilnych technologii klasy przemysłowej, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego standardu obsługi i niezawodności.
Od zawsze bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze urządzenia TOUGHBOOK, co odróżnia nas od konkurencji. Nie korzystamy z outsourcingu – utrzymujemy bezpośredni kontakt z klientami na każdym etapie cyklu życia ich mobilnej infrastruktury, komentuje Donald Maidment, Customer Service Director w Panasonic Connect Europe.
Centrum w Cardiff, z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze rynku brytyjskiego, rozszerza działalność na całą Europę, oferując usługi zarządzania flotą urządzeń, konfiguracji oraz monitoringu. Nowo rozbudowane centrum w Budapeszcie, dotychczas wspierające inne segmenty biznesowe Panasonic, zyskało nowe kompetencje w zakresie serwisu i wsparcia technicznego dla klientów TOUGHBOOK w Europie kontynentalnej.
Nasze centra to nie tylko miejsca serwisu – to kompleksowe zaplecze dla nowoczesnych, mobilnych zespołów. Dzięki tej inwestycji jeszcze skuteczniej wspieramy klientów w ich codziennej pracy w terenie, mówi Jon Tucker, General Manager Engineering, Panasonic TOUGHBOOK
Nowe ośrodki stanowią także fundament dla usługi Mobile-IT-as-a-Service – elastycznego modelu, który łączy wytrzymały sprzęt TOUGHBOOK, oprogramowanie dostosowane do indywidualnych potrzeb oraz usługi zarządzane, dostarczane jako jedno, skalowalne rozwiązanie.
oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.