Początkujący marketingowcy mają szansę opracować własną kampanię w ramach konkursu „Just Brief”
Studenci oraz absolwenci kierunków związanych z marketingiem i reklamą będą mogli wziąć udział w konkursie „Just Brief” organizowanym przez agencję Performante. Współorganizatorem konkursu, a zarazem pierwszym prawdziwym klientem dla uczestników jest firma mytaxi – pierwsza i najpopularniejsza na świecie aplikacja taxi.
Zadaniem w konkursie jest opracowanie kampanii digitalowej na podstawie rzeczywistego
briefu dostarczonego przez mytaxi. Stawką w konkursie są płatny staż, nagroda pieniężna i
pierwsza zrealizowana kampania w portfolio.
Klucz do kariery w marketingu
W ramach konkursu „Just Brief” organizowanego i opracowanego przez Performante,
studenci połączeni zostaną w 5-cio osobowe zespoły i będą mieli za zadanie stworzyć
kreatywną kampanię promocyjną, na podstawie rzeczywistego briefu dostarczonego przez
mytaxi. Na każdym etapie “Just Brief” studenci będą mogli liczyć na pomoc i wsparcie
merytoryczne ze strony przydzielonych im mentorów – specjalistów pracujących w
Performante. Najlepsi staną przed szansą odbycia stażu w agencji lub po stronie klienta
natomiast zwycięska drużyna zdobędzie nagrodę pieniężną w wysokości 10.000 zł.
Jak przebiega „Just Brief”?
Konkurs składa się z kilku etapów, odbywających się w siedzibie firmy. Etap pierwszy to
warsztat strategiczny połączony z briefingiem oraz samodzielna praca drużyn nad strategią
kampanii. Etap drugi to przygotowanie prezentacji, po uprzednich konsultacjach lub wsparciu
ze strony specjalistów Performante. Finał polega na przedstawieniu wypracowanych
kampanii przed jury, w skład którego wejdą: przedstawiciele Performante, mytaxi oraz
Business Insider Polska. Jury wybierze jedną zwycięską grupę, która otrzyma 10.000 zł.
Dodatkowo jest szansa, że najlepszy pomysł na kampanię zostanie zrealizowany przez
mytaxi. Wszyscy uczestnicy mają szansę na otrzymanie propozycji płatnych praktyk w
Performante, mytaxi lub Business Insider Polska.
Patronami medialnymi konkursu są: businessinsider.com.pl, brief.pl, nowymarketing.pl,
hrstandard.pl, dlastudenta.pl, interaktywnie.com
Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na stronie www.justbrief.pl.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 12 listopada.
Kontakt dla mediów:
Ewa Geresz
PR Specialist
(+48) 883 389 222
ewa.geresz@performante.com
O Performante
Performante jest nowoczesną agencją interaktywną o globalnym zasięgu, tworzącą
zintegrowaną komunikację marketingową. Początki działania agencji na rynku polskim
dotyczyły głównie performance marketingu. Dlatego w realizowane obecnie kampanie
kreatywne, nastawione są na osiąganie konkretnych rezultatów, które ułatwiają klientom
realizację celów biznesowych. Więcej informacji na: http://performante.com/
O mytaxi
mytaxi to europejski lider wśród aplikacji do zamawiania taksówek. Firma powstała w
czerwcu 2009 roku i oferuje pierwszą na świecie aplikację łączącą bezpośrednio pasażera i
kierowcę taksówki. Aplikacja mytaxi została pobrana ponad 10 milionów razy, posiada flotę
120 000 tysięcy zarejestrowanych kierowców i jest dostępna w ponad 70-ciu miastach, w 11-
stu krajach Europy i dwóch krajach Ameryki Południowej. Na sukces mytaxi pracuje ponad
500 pracowników w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Włoszech, Portugalii, Szwecji,
Wielkiej Brytanii, Polsce, Grecji, Rumunii, Peru i Chile. Od września 2014 roku
stuprocentowym udziałowcem mytaxi jest Daimler Mobility Services GmbH (część Daimler
Group). W lipcu 2016 mytaxi ogłosiło połączenie z firmą Hailo, wiodącą aplikacją taksówek w
Wielkiej Brytanii i Irlandii. W lutym 2017 mytaxi ogłosiło przejęcie Beat (poprzednio Taxibeat),
największej aplikacji taxi w Grecji. Wraz z przejęciem Beat, mytaxi po raz pierwszy
przeniosło się do Ameryki Południowej i obecnie działa w Peru oraz Chile. W czerwcu 2017
mytaxi ogłosiło również akwizycję Clever Taxi, popularnej aplikacji taxi w Rumunii.
Dyrektorem Generalnym mytaxi jest Andrew Pinnington. Więcej informacji na stronie
www.mytaxi.com.