POKAZ CANNES LIONS 2019, czyli seans reklam po którym filmu nie będzie!

46

Najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes, będzie można obejrzeć już 3 grudnia podczas Pokazu Cannes Lions. Tym razem aż w 8 kinach sieci Multikino widzowie przekonają się, że reklamy mogą być lepsze od filmów! Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Przyjdź do kina i zobacz reklamy, które są zbyt dobre do telewizji! Pełen emocji i rozrywki, dwugodzinny seans to niepowtarzalna okazja, aby zobaczyć reklamy docenione na tegorocznym Festiwalu Kreatywności w Cannes. Ten niezwykły pokaz międzynarodowych reklamówek bawi jak najlepsza komedia, wzrusza niczym wytrawny dramat oraz wciąga i zaskakuje jak mocny thriller. To światowej klasy animacje, produkcje z niesamowitymi efektami specjalnymi, przypominające nieraz etiudy filmowe. Impreza już na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń związanych z reklamą, a z roku na rok poszerza swoje grono fanów, bijąc rekordy popularności. Podczas pokazu będzie można również zobaczyć dwie polskie, nagrodzone w  tym roku kampanie.

Pokaz odbędzie się 3 grudnia o godzinie 19:30, jednocześnie w siedmiu miastach Polski. Zapraszamy do sieci kin Multikino: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań Stary Browar, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Pasaż.

Bilety dostępne są w kasach biletowych lub online na stronie Multikina

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino, Feeders Agency, Starcom, Ars Thanea, Mniam.Tv, Expresso
Sponsorzy: AMS, Storytel
Partnerzy: Coca-cola, Good Looking Studio, iTaxi
Patroni medialni: Marketer +, Nowy Marketing, My Company Polska, PRoto, Marketing przy kawie, Filmweb, Gazeta.pl, Dla Studenta