...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Polsat nie zakwalifikował się

Emocje na „żywo” w Polsacie.

Polska – Czarnogóra 4:2. Awansujemy do Mistrzostw Świata. Jest cudownie, są emocje. Ale niestety mecz był transmitowany przez Polsat i Polsat Sport. Zamiast przeżywać emocję z awansu, telewidzowie także płatnego kanału oglądali (a pewnie robili wtedy ciekawsze rzeczy) przydługi blok reklamowy, a po nim udawaną relację „na żywo”.

Wiem, że telewizja komercyjna żyje z reklam, pamiętam, że bezpłatna dla widza telewizja, wcale nie jest taka bezpłatna. Rozumiem, że prawa do transmisji kosztują. Ale można było to zrobić z większym wyczuciem sytuacji. Zwłaszcza w płatnym kanale sportowym.

Cieszę się, że biuro reklamy Polsatu nie będzie transmitowało Mundialu 2018, a pracowników domów mediowych serdecznie pozdrawiam 🙂

Więcej: tutaj

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF