Polscy uczniowie w specjalnym projekcie z okazji Dnia Dziecka w międzynarodowej stacji Euronews
Internetowa szkoła języka angielskiego Novakid zaprosiła w kwietniu dzieci z dziewięciu krajów, w tym z Polski, do udziału w kampanii #KidsTalkFuture. W jej ramach nasi najmłodsi odpowiedzieli na pytanie, jak według nich powinna wyglądać szczęśliwa przyszłość. Wśród udostępnionych w social mediach filmów z wypowiedziami dzieci wybrano te najciekawsze i najbardziej kreatywne. Zostaną one wyemitowane 1 czerwca, w Dniu Dziecka, przez Euronews – jedną z największych stacji telewizyjnych na świecie.
Innowacyjna platforma do nauki języka angielskiego Novakid łączy nowe technologie z praktycznym, angażującym nauczaniem w formie quizów, gier i konwersacji, które prowadzą native speakerzy. Szkoła często zachęca dzieci do udziału w kreatywnych konkursach i zabawach, które łączą małych uczniów na całym świecie. Tym razem Novakid zrealizowała międzynarodową kampanię #KidsTalkFuture, w której dzieci z dziewięciu krajów – Polski, Rosji, Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Francji, Turcji, Arabii Saudyjskiej i Izraela – mogły podzielić się wizją swojej wymarzonej przyszłości.
Z okazji Dnia Dziecka najmłodsi zostali zaproszeni do opowiedzenia, czym jest szczęśliwa przyszłość dla nich i dla całej planety. Choć zazwyczaj to dorośli przekazują wiedzę młodszym pokoleniom, tym razem to dzieci podzielą się swoją perspektywą i przemyśleniami dotyczącymi przyszłości, którą to przecież oni będą budować i kształtować.
Dostaliśmy wiele zgłoszeń od dzieci z różnych krajów. Wszystkich z przyjemnością wysłuchaliśmy i bardzo dziękujemy za takie zaangażowanie. Co ciekawe, dzieci z całego świata zwracały uwagę na podobne zagadnienia. Szczęśliwa przyszłość to według wielu z nich pokój, dostatek, nowoczesny transport ułatwiający ekologiczne podróżowanie i brak zanieczyszczeń środowiska. Teraz pora na nas, dorosłych, byśmy wyciągnęli wnioski i stworzyli taki świat, w którym nasze pociechy będą jeszcze szczęśliwsze. To w końcu od dzieci zależy przyszłość nas wszystkich.Max Azarov, CEO Novakid
Wśród filmów publikowanych w serwisach społecznościowych, oznaczonych hasztagami kampanii, specjalne jury wyłoniło najbardziej kreatywne i oryginalne wypowiedzi. Zostaną one wyemitowane przez Euronews, jedną z największych stacji telewizyjnych na świecie. Dzieci, dzielące się swoją wizją przyszłości z dorosłymi, możemy oglądać 1 czerwca w kilku blokach godzinowych: o 04:53, 07:50, 15:09, 18:08, lub o 20:53.
Szczególowe informacje o akcji znajdują się na stronie: https://new.novakid.pl/kidstalkfuture.
Źródło: Novakid