Polscy zwycięzcy pierwszego dnia GoldenDrum 2013

9 października przyznano pierwsze nagrody w tegorocznym festiwalu Golden Drum 2013, który odbywa się w Słowenii. Polskie prace zdobyły tego dnia w sumie 5 nagród.
Nagrody przyznano w kategorii Radio, Digital, Mobile, New or innovative, Digital campaigns, Mobile campaigns, Direct campaigns oraz Events. W sumie jury pierwszego dnia festiwalu przyznało 21 Silver Drums, 13 Golden Drums oraz 7 nagród Grand Prix.
Absolutnym zwycięzcą pierwszego dnia okazała się kampania „10 meters apart” zgłoszona przez macedońskie „New Moment New Ideas Skopje” – otrzymała 3 nagrody Grand Prix w kategoriach „Radio”, „Events” oraz „New or innovative”.
Oto polskie nagrody:
Grand Prix
GetIn Noble Bank w kategorii „New or innovative” za kartę wyświetlającą aktualny stan konta.
::
Golden Drum
Ogilvy & Mather w kategorii „Radio” za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych
Ogilvy & Mather w kategorii „Events” za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych
::
Silver Drum
180heartbeats + JUNG v. MATT POLAND w kategorii „Digital” za kampanię „Good deal for good”
John Pitcher w kategorii „Mobile” za kampanię „Needless Calories”
Trzymajcie kciuki dziś i jutro wieczorem podczasz przyznawania nagród w pozostałych kategoriach!
::
Przeczytaj również: