Polski e-commerce motywacyjny

Najtrudniej jest zacząć – twierdzą twórcy nowej, polskiej marki, która swoimi produktami ma motywować Europejczyków do realizowania marzeń i osiągania sukcesów zawodowych. JustStart to społecznie odpowiedzialna firma, która minimum 10 proc. środków ze sprzedaży przeznaczać będzie na rozwój przedsiębiorczości i edukację młodzieży.
Firma JustStart powstała w odpowiedzi na rosnącą wśród przedsiębiorców świadomość, że warunki pracy i estetyka pomieszczeń biurowych mają bezpośrednie przełożenie na efektywność pracowników. Firma dostarcza tworzone na zamówienie elementy wystroju wnętrz, które znajdą zastosowanie zarówno w domu, jak i w przestrzeni biurowej. Są to plakaty, wydruki obramowane, wlepki z inspirującymi designami czy kubki, które z każdym łykiem mają przypominać o tym, co w życiu ważne. Grafiki na produkty tworzone są we współpracy z artystami i utrzymane w minimalistycznym tonie.
– Pracując z osobami kreatywnymi, widzę, jak ważną rolę odgrywa dla nich odpowiednia aranżacja przestrzeni. Warunki, jakie stwarzamy pracownikom mogą zablokować drzemiący w nich potencjał lub przyczynić się do tego, że rozwiną skrzydła. Oczywiście składa się na to wiele aspektów, ale bez wątpienia jednym z nich jest wykończenie biura tak, by inspirowało i zachęcało do przychodzenia do pracy – przekonuje Mikołaj Szymański, założyciel JustStart.
Slogan „get inspired. help aspire.” poza motywacyjnym, podkreśla również jej społeczny charakter. Minimum 10 proc. wartości każdego produktu trafia do organizacji pozarządowych, wspierających rozwój przedsiębiorczości i edukacji młodzieży. Pierwszym beneficjentem JustStart jest Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości, a wśród patronów przedsięwzięcia znajduje się m.in. organizacja Polska Przedsiębiorcza, znana z takich inicjatyw jak BusinessLink i Inkubatory Przedsiębiorczości.