...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Polski konsument w lipcu

Wskaźnik TNS Consumer Index utrzymuje się na podobnym poziomie co w czerwcu, kontynuując kilkumiesięczną tendencję spadkową.

Pesymizm nie opuszcza także młodych konsumentów – obserwowany jest istotnie niższy poziom w tradycyjnie najbardziej pozytywnie dotychczas nastawionej grupie najmłodszych osób w wieku do 24. lat. Większy niż w zeszłym miesiącu pesymizm widać także w grupie manadżerów i osób z wyższym wykształceniem.

Gorzej wypada również ocena obecnej sytuacji własnego gospodarstwa domowego. Tymczasem w mediach możemy zaobserwować zdecydowaną poprawę nastrojów. Wszystkie wskaźniki notują tu najwyższe poziomy od początku roku. Coraz więcej pozytywnych sygnałów widać szczególnie w opiniach na temat koniunktury gospodarczej oraz popytu i konsumpcji.

Szczegóły na temat lipcowego wskaźnika dostępne są na stronie TNS Consumer Index.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF