Polskie kreacje wygrywają na GoldenDrum!

GoldenDrum to coroczny festiwal reklamy połączony z konkursem na najlepsze kampanie i kreacje reklamowe, który odbywa się w Słowenii. Wczoraj poznaliśmy zwycięzców pierwszego dnia festiwalu. Aż 10 nagród, w tym 2 Grand Prix, zdobyły polskie agencje kreatywne.
Oto kampanie z Polski, które zdobyły nagrody pierwszego dnia festiwalu Golden Drum:
Grand Prix
W kategorii Digital dla 180 Heartbeats + Jung v. Matt za kampanię „Game is not over”
W kategorii Digital campaigns including Mobile campaigns dla McCann Worldgroup Poland za kampanię „Enemy Front”
Golden Drum
W kategorii New or innovative dla Cheil Poland za kampanię „Very Good Manners”
W kategorii Direct campaigns dla Cheil Poland za kampanię „Very Good Manners”
W kategorii Branded content dla Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię „The Alternative Commentary”
W kategorii Branded content dla McCann Worldgroup Poland za kampanię „Enemy Front”
W kategorii Events dla Artegence za „We free”
W kategorii Public relations dla Cheil Poland za kampanię „Very Good Manners”
Silver Drum
W kategorii Public relations dla McCann Worldgroup Poland za kampanię „Enemy Front”
W kategorii Digital dla Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię „The Alternative Commentary”
::
Szczególnie cieszą nagrody zdobyte w takich kategoriach jak Digital czy New or innovative, ponieważ pokazują, że polskie agencje udanie podążają za cyfrowymi i interaktywnymi trendami. Z niecierpliwością czekamy na kolejne nagrody na pozostałych dwóch dniach festiwalu. Jednak już pierwszy dzień możemy uznać za pewne odbicie się po niezbyt udanym festiwalu w Cannes.
Wszystkim zwycięzcom gratulujemy!