Popeyes umacnia swoją pozycję na Dolnym Śląsku i zapowiada otwarcie aż trzech nowych restauracji w tym województwie.

Wiosna 2025 roku będzie przełomowym okresem dla miłośników soczystego kurczaka z Luizjany. Sieć Popeyes ogłasza otwarcie trzech nowych restauracji na Dolnym Śląsku jeszcze w pierwszym kwartale 2025 roku, tym samym kontynuując dynamiczny rozwój na polskim rynku gastronomicznym. Nowe lokale powstaną we Wrocławiu, na autostradzie S8 w pobliżu Oleśnicy oraz Wałbrzychu - każdy zaoferuje gościom różne formaty obsługi.
„Dolny Śląsk jest dla nas niezwykle ważny. To tutaj znajduje się nasza pierwsza restauracja w Polsce, w tym mieście rozwijało się wiele ważnych dla Polski konceptów gastronomicznych. Sukcesy w tym regionie są dla nas inspiracją do dalszego rozwoju. Jesteśmy dumni, że w 2025 roku otworzymy dla naszych gości jeszcze więcej miejsc, gdzie będą mogli cieszyć się wyjątkowym smakiem Popeyes” – komentuje Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes w Polsce.
Trzy restauracje, trzy różne formaty
- Wrocław: Kolejny Popeyes we Wrocławiu potwierdza strategiczne znaczenie stolicy Dolnego Śląska dla marki. Drugi lokal w tym mieście będzie restauracją z własna salą dostosowaną do potrzeb mieszkańców oraz turystów.
- Oleśnica: Pierwszy Popeyes w pobliżu Oleśnicy to także pierwszy Drive Thru w tym regionie a trzeci taki koncept w Polsce, umożliwiający wygodne zamówienia bez konieczności opuszczania samochodu. Jego lokalizacja – na trasie z Wrocławia do Warszawy przy jednej z najważniejszych w kraju dróg ekspresowych na pewno przypadnie do gustu wszystkim – i okolicznym mieszkańcom i tym podróżującym tą trasą.
- Wałbrzych: Debiut Popeyes w Wałbrzychu odbędzie się w Galerii Victoria, gdzie goście będą mogli skorzystać z bogatej oferty klasycznego menu w komfortowej atmosferze centrum handlowego.
Plan uruchomienia tych lokali nie jest ostatnim krokiem Popeyes związanym z tym regionem. Sieć zapowiada kolejne otwarcia w województwie dolnośląskim oraz kilkanaście nowych lokalizacji w całej Polsce. Te działania potwierdzają dynamiczny rozwój marki Popeyes na krajowym rynku. Do końca 2024 roku sieć posiadała 11 lokali w miastach takich jak Warszawa, Poznań, Gdynia, Szczecin, Wrocław i Mogilany (przy popularnej Zakopiance).
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts, która w grudniu 2024 roku świętowała otwarcie swojej 100 restauracji, właśnie w Polsce. Był to Popeyes Drive Thru w Mogilanach. Rex Concepts nieustannie rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. Obecnie firma zatrudnia 2,2 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.
Wyjątkowy smak i jakość dań Popeyes, restauracji która powstała w 1972 roku w Nowym Orleanie, jest znany z soczystego kurczaka marynowanego przez 12 godzin w mieszance przypraw inspirowanych Luizjaną, chrupiącej panierki oraz bogatego menu, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Szczególną popularnością cieszą się kanapki Chicken Sandwich oraz sezonowe propozycje, takie jak Bacon&BBQ Sandwich czy kategoria Louisiana Wings&Nuggets.
Więcej informacji o marce i nowych lokalizacjach znajdziesz na stronie: https://www.popeyeschicken.pl.
Kontakt dla mediów:
patrycja.narozna@prart-media.pl, 609 69 33 45
anna.dylinska@prart-media.pl, 601258717
**
Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts. Aby dowiedzieć się więcej o marce Popeyes®, odwiedź stronę www.popeyespolska.com lub śledź nas na Facebooku, Tiktoku, Twitterze i Instagramie.
Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia i informacje dotyczące przyszłości, które odzwierciedlają obecne przekonania i oczekiwania kierownictwa dotyczące przyszłych wydarzeń, inicjatyw i wyników operacyjnych i są aktualne wyłącznie na dzień publikacji niniejszej informacji. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i wiążą się z szeregiem ryzyk i niepewności. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują między innymi nasze oczekiwania dotyczące możliwości otwarcia kolejnych restauracji Popeyes w 2024 r. , a także stworzenia przez Popeyes w Polsce wielu możliwości zatrudnienia i kariery na rynku. Czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą istotnie różnić się od oczekiwań RBI, zostały szczegółowo opisane w dokumentach RBI składanych do amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz do Komisji ds. Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz organom regulacyjnym ds. papierów wartościowych w Kanadzie, takich jak raporty roczne i kwartalne oraz raporty bieżące na formularzu 8-K, i obejmują następujące ryzyka: ryzyko związane z naszą zdolnością do pomyślnego wdrożenia strategii rozwoju krajowego i międzynarodowego oraz ryzyko związane z działalnością międzynarodową; ryzyko związane z naszą zdolnością do konkurowania w kraju i na arenie międzynarodowej w intensywnie konkurencyjnej branży; globalne warunki gospodarcze lub inne warunki biznesowe, które mogą mieć wpływ na chęć lub zdolność naszych klientów do zakupu naszych produktów; nasze relacje z naszymi franczyzobiorcami i ich sukces oraz ryzyko związane z naszym w pełni franczyzowym modelem biznesowym; oraz skuteczność naszych programów marketingowych i reklamowych oraz wsparcie franczyzobiorców dla tych programów. Poza przypadkami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, nie przyjmujemy na siebie obowiązku aktualizowania tych stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to z powodu nowych informacji, późniejszych wydarzeń lub okoliczności, zmiany oczekiwań lub w inny sposób.