Poszukiwanie wpisuje się w definicję startupu

Filip Miłoszewski, współtwórca spółki Listonic, na temat tego, jak wybrać właściwy model biznesowy startupu: Zarabiamy i mamy swój sposób, ale nie jesteśmy jeszcze tak wielką firmą, żeby móc powiedzieć, że to jest wszystko, co się da „wycisnąć"’ z listy zakupów.

Poszukiwanie odpowiedniego modelu biznesowego wpisuje się w definicję startupu. Nie do końca wiedzieliśmy zatem, na czym będziemy zarabiać. Wysnuliśmy tylko pewne hipotezy, że jeżeli dana osoba deklaruje na liście zakupów co che kupić, to mamy świetny kanał do informowania np. na temat tego, jakie są produkty na rynku. Kategoria te jest bardzo szeroka i cały czas testujemy nowe modele biznesowe. A moment, w którym obecnie jesteśmy, jest wypracowany przez kilka lat, podczas których miały miejsce różne tzw. piwoty i zmiany podejścia biznesowego, by oprzeć to ostatecznie na kilku stabilnych źródłach przychodów.

:: ::

Z Kamilem Janiszewskim, Filipem Miłoszewskim i Piotrem Wójcickim –  twórcami spółki Listonic, którzy znaleźli się w tegorocznym rankingu „50 najbardziej kreatywnych wg Briefu” – rozmawiamy w wakacyjnym wydaniu miesięcznika „Brief”, który wskrótce ukaże się na rynku.

Zachęcamy do lektury!

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF